Dar cine-a spus că viaţa-i dreaptă?


2015! A mai trecut un an…
Singura expresie pe care o aud de aproximativ două săptămâni este: „Sărbători fericite, toate cele bune şi noul an să vă aducă tot ce vă doriţi!”. Ok… Devine agasantă situaţia.
Seară „minunată” de 1 ianuarie. Afară este ger; nici geamul nu îmi vine să îl deschid. Singurele lucruri pe care ştiu să le face în acest moment sunt: „ascultă-l pe Nimeni Altu’”, „joacă rummy” şi „hai mai scrie ceva pe blog”. Panică! Panică! Panică! 1 ianuarie şi eu mor de plictiseală. Sunt pesimistă în privinţa noului an din cauza faptului că pe 2014 nu l-am terminat frumos. De ce? Pentru că nu ştiu să aleg. Nu ştiu să-mi aleg viitorii prieteni. Vreau să îmi fac singură rău şi îmi reuşeşte. L-aş suna chiar acum, dar ştiu că atunci când îmi va răspunde, îmi va vorbi greu, sacadat şi sictirit de situaţie. Aş vrea să îl am aproape…
*
Recent am auzit o zicală (dacă îi pot spune aşa): „Dar cine-a spus că viaţa-i dreaptă?” . Corect! Nu e dreaptă cu nimeni! Nu favorizează nici un om şi nici nu uită să ne pună piedici. Ne transformă în marionete fraiere, care uită să iubească. Manualul de utilizare conţine câteva capitole, din care: „Fă-ţi aproapele să sufere!” şi „Calcă în picioare şi treci peste cadavre!”.
*
2014: multe obstacole, atât profesionale cât şi sentimentale. Prima parte a fost depăşită în proporţie de 70%, dar la cea de-a doua încă se lucrează cu multă atenţie şi discreţie. Învăţat pentru bacalaureat şi râvnita dorinţă de a repeta aceasta experienţă. Îmbrăţişări, săruturi şi vorbe frumoase care îţi ajung automat în suflet.

Hai să dăm repeat momentelor frumoase şi să nu regretăm nimic. Să nu ne aşteptăm numai la momente faine, numai la câştiguri, ci şi la momente în care simţim că picăm în gol. „Viaţa”. Să ne bucurăm de orice mărţişor primit în luna martie şi de toate zâmbetele copiilor. Razele soarelui să vă mângâie chipul frumos. Să nu lăsaţi nici un lucru şi nici un moment să vă îmbătrânească sufletul. Un 2015 plin de peripeţii!

2 gânduri despre „Dar cine-a spus că viaţa-i dreaptă?

Adăugă-le pe ale tale

Ia un loc şi te ascult:

Blog la WordPress.com.

SUS ↑

Poezie spontană

Fuziunea realității cu ficțiunea.

Oana the Cat

@oanathecat

Imola's blog

~locul unde gândurile mele prind viaţă~

Pe urmele vantului...

Blogul meu de calatorii. Povești din excursii, recomandări de locații, și tot ce-mi mai trece prin cap să împărtășesc cu prietenii pe care îi știu și pe care nu-i știu (încă)

Soft Coeur

Do everything with a good heart

Mihaela Roxana...

Viziune. Atitudine. Sarcasm.

JURNAL BIZAR

Un blog folositor! (cărți, gym, filme, seriale, frumusete, animale de companie, produse)

