Ce vreau eu de la tine?


Nu vreau nimic.
Vreau libertate, frumusețe și căldură.
Vreau vise frumoase, nu coșmaruri după plecarea ta.
Vreau zile însorite și plimbări braț la braț.
Vreau miezul vieții.
Vreau cărți de dragoste și muzică psihedelică.
Vreau ca tot ce este în jurul meu să fie alb și negru.
Vreau vidul.
Vreau să plec pe Marte.
Vreau să mi se șteargă memoria.
Vreau să fumez informații și să le mestec.
Vreau să am sânge albastru, nu roșu (la propriu).
Vreau să cânt, să zbier și să cad.
Să mă arunc de pe o stâncă și să mă contopesc cu Atlanticul.
Vreau să admir reciful de corali.
Vreau să râd.
Vreau… un buchet de ghiocei.
Vreau ca relațiile să nu se mai termine prin intermediul înjurăturilor, certurilor și blocărilor pe rețelelor de socializare (precum toți copilașii).
Vreau să fim prieteni.
Vreau să te salut și să îți mulțumesc pentru momentele în care m-ai ascultat.
Până la urmă, nu vreau să îți pierd compania. Dar vreau să pierd amintirile cu tine…
Vreau să mă nasc bătrână și să mor bebeluș.
Dispari! 

4 gânduri despre „Ce vreau eu de la tine?

Adăugă-le pe ale tale

Ia un loc şi te ascult:

Blog la WordPress.com.

SUS ↑

LA ETAJ

We collect gazes, we collect souls. Now we have yours as well.

Poezie spontană

Fuziunea realității cu ficțiunea.

Poteci Însorite

munte, excursii, drumetii montane, stiri montane, ture mtb, sfaturi utile

Lupii Daciei

Blog pentru unitate nationala DACICA !

Oana the Cat

@oanathecat

Imola's blog

~locul unde gândurile mele prind viaţă~

Pe urmele vantului...

Blogul meu de calatorii. Povești din excursii, recomandări de locații, și tot ce-mi mai trece prin cap să împărtășesc cu prietenii pe care îi știu și pe care nu-i știu (încă)

Soft Coeur

Do everything with a good heart

Mihaela Roxana...

Viziune. Atitudine. Sarcasm.

JURNAL BIZAR

Un blog folositor! (cărți, gym, filme, seriale, frumusete, animale de companie, produse)

