33


image

Roşu ca focul…
Aşa m-am simţit şi eu astăzi.
Dornică de noi lucruri, noi activităţi. Sprintenă şi bucuroasă. M-am simţit frumoasă pentru o zi. Mi-am dorit să iau în braţe fiecare om care trecea pe lângă mine pe stradă. Chiar dacă soarele a zâmbit fals astăzi, m-am simţit împlinită. Am râs, povestit şi învăţat. Am admirat şi criticat. Am salutat şi am plecat.
O seară frumoasă! 🙂

Diana Radu

8 gânduri despre „33

Adăugă-le pe ale tale

      1. Deorece nu se „pune” in aceasta stare in mod constient, din cauza inconstientei. Tu esti tanara si la tinerete, pana ce te va prinde malaxorul vietii sa te faca varza (sau nu?!), apar „rabufniri” ale naturii tale firesti, ale naturii tale ascunse care-si cere dreptul legitim la existenta… Noi esential suntem buni, drepti, IUBITORI, adica normali. Societatea, scoala, educatia se lupta din rasputeri sa ne transforme in niste robori nesimtiti, usor de condus, de manipulat , de exploatat. Este si motivul pentru care lumea arata atat de infiorator…adica lupta noastra, unii impotriva altora , reuseste sa faca o lume in care TOTI au de pierdut, iar crima impardonabila este uciderea, deturnarea sensului IUBIRII.

        Apreciat de 1 persoană

Ia un loc şi te ascult:

Blog la WordPress.com.

SUS ↑

Poezie spontană

Fuziunea realității cu ficțiunea.

Oana the Cat

@oanathecat

Imola's blog

~locul unde gândurile mele prind viaţă~

Pe urmele vantului...

Blogul meu de calatorii. Povești din excursii, recomandări de locații, și tot ce-mi mai trece prin cap să împărtășesc cu prietenii pe care îi știu și pe care nu-i știu (încă)

Soft Coeur

Do everything with a good heart

Mihaela Roxana...

Viziune. Atitudine. Sarcasm.

JURNAL BIZAR

Un blog folositor! (cărți, gym, filme, seriale, frumusete, animale de companie, produse)

