Și ura se înmulțește…


De ce? Pentru că pe zi ce trece, totul devine din urât în oribil. În vârful piramidei fiind oamenii.
Urăsc:
1. Orașele pline de gunoi, cu un primar incapabil. Aici fac referire și la locul meu natal, Galați. Așa zisul „Orașul de la Dunăre” a cam fost lăsat în voia lui Dumnezeu. Până și Pro Tv-ul ne-a vizitat; gropile au fost peticite o dată cu venirea Simonei Halep și a lui Klaus Johannis. Balcoanele vechilor clădiri din centrul orașului cad. Faleza este plină de maidanezi. Nu mai zic de gunoaiele de pe străzi… Și lista poate continua până mâine dimineață.
2. Cerșetorii care vin la ușile noastre: „Îmi puteți…????” Și buf ușa-n nas.
3. Copilașii care își pierd virginitatea la o vârstă fragedă. La 13-14 ani ei nici nu știu cu ce se mănâncă viața sexuală și bolile cu transmitere sexuală.
4. Telenovelele turcești: se înmulțesc precum ciupercile după ploaie.
5. Ohooo…. o categorie interesantă: „manelele”. Și nu zic că mă deranjează la petreceri, dar dacă locuiești în buricul târgului, nu le da la maxim!
6. Pipițele care fumează pe stradă din mers, care se dau cu o tonă de glet, care au nu știu ce haine și nici o chiflă în stomac, care se cred „cool” când înjură ca la ușa cortului. Și lista poate continua și în cazul lor.
7. Oamenii insistenți. Acel gen de insistență care se manifestă prin zeci de mesaje și nu știu câte apeluri.
8. Toate emisiunile posibile și imposibile… REGIZATE!!! Alde Măruță, Acces Direct, și tot ce mai înseamnă așa zise „informații de ultimă oră”.
9. Culoarea roz. Când eram mică mai mergea, dar acum mă exasperează. Acel roz bombon purtat de toate maimuțele îmi lasă un gust amar.
10. Copilele de 13-14 ani care poartă poșete la școală!!!
11. Bisericile care se înmulțesc pe zi ce trece.
12. Oamenii în vârstă care în autobuz nu pot sta două stații în picioare, dar pot înconjura biserica în genunchi de nu știu câte ori (mai mult de 3 ori în mod cert).
13. Ultimele tendințe în modă pe site-urile de socializare: dă like și share pentru a salva viața unui copil născut cu malformații la inimă, pozele cu bot de rață, „am vrut să fac o poză dar am apăsat pe filmare” etc.
14. Oamenii care nu mai știu să vorbească și să scrie corect românește.
15. Politica.
16. Efectul de „turmă”.

Dacă îmi mai amintesc ceva, scriu. Dacă nu, asta e. Idei? Careva?

16 gânduri despre „Și ura se înmulțește…

Adăugă-le pe ale tale

  1. Ma dezgustă in special una din situațile prezentate mai sus și anume: ” 12. Oamenii în vârstă care în autobuz nu pot sta două stații în picioare, dar pot înconjura biserica în genunchi de nu știu câte ori (mai mult de 3 ori în mod cert).” acum nu-mi doresc să fiu rău sau să fac impresie proastă dar dupa părerea mea , pe acești oameni în vârstă îi caută Omul cu coasa pe acasă și ei se plimbă cu autobuzul, trist:(

    Apreciază

Ia un loc şi te ascult:

Blog la WordPress.com.

SUS ↑

LA ETAJ

We collect gazes, we collect souls. Now we have yours as well.

Poezie spontană

Fuziunea realității cu ficțiunea.

Poteci Însorite

munte, excursii, drumetii montane, stiri montane, ture mtb, sfaturi utile

Lupii Daciei

Blog pentru unitate nationala DACICA !

Oana the Cat

@oanathecat

Imola's blog

~locul unde gândurile mele prind viaţă~

Pe urmele vantului...

Blogul meu de calatorii. Povești din excursii, recomandări de locații, și tot ce-mi mai trece prin cap să împărtășesc cu prietenii pe care îi știu și pe care nu-i știu (încă)

Soft Coeur

Do everything with a good heart

Mihaela Roxana...

Viziune. Atitudine. Sarcasm.

JURNAL BIZAR

Un blog folositor! (cărți, gym, filme, seriale, frumusete, animale de companie, produse)

