Random


Seara în care nu vreau să mai intru pe facebook

Seara de seara intru pe această „minunată” rețea de socializare doar pentru a vorbi cu o anumită persoană. Și cum acea persoană în această seară nu este acasă, eu nu cred că voi mai vizita facebook-ul. Ce ușurare…. Ce bine mă simt. Ce pot face? Mai citesc un blog, o carte de anatomie pentru facultate sau o carte pentru sufletul meu hain. O trupă bună. Nu e plictiseală, nu e monotonie. Viața nu s-a terminat. Abia atunci când scot capul din laptop sau telefon, viața începe.  Mă chinui de ceva timp să creez ceva. Dintr-o banală rochie pe care o am de când aveam 15-16 ani, cu model „coadă de păun”, vreau să fac o fustă. Și încă mă chinui. Mai am 2 șireturi lungi de 2 metrii fiecare, pe care vreau să le cos de un tricou simplu alb. Vreau să îmi fac părul verde. Vreau să nu mai plouă. Vreau să iasă soarele pentru a putea ieşi liniştită într-un parc să citesc o carte faină. Vreau să beau un shake pe o terasă şi să asist la un apus fain.

12 gânduri despre „Random

Adăugă-le pe ale tale

    1. Neața. Întorci doar dacă îți place ceva. Nu o face din obligație sau de ochii lumii. 😉 Decizia de a părăsi facebook-ul aș aplica-o imediat, numai că este o sursă sigură de a ține legătura cu anumite persoane. O seară faină să ai. 🙂

      Apreciază

      1. Din pacate, nu prea obisnuiesc sa citesc bloguri decat daca dau search pe google la ceva ce ma intereseaza. Dar voi arunca o privire mai serioasa aici.

        Apreciază

Ia un loc şi te ascult:

Blog la WordPress.com.

SUS ↑

Poezie spontană

Fuziunea realității cu ficțiunea.

Oana the Cat

@oanathecat

Imola's blog

~locul unde gândurile mele prind viaţă~

Pe urmele vantului...

Blogul meu de calatorii. Povești din excursii, recomandări de locații, și tot ce-mi mai trece prin cap să împărtășesc cu prietenii pe care îi știu și pe care nu-i știu (încă)

Soft Coeur

Do everything with a good heart

Mihaela Roxana...

Viziune. Atitudine. Sarcasm.

JURNAL BIZAR

Un blog folositor! (cărți, gym, filme, seriale, frumusete, animale de companie, produse)

