De-ale mele. Nebuneală!


De ceva timp mă chinui să personalizez un amărât de tricou. Tricou – BIFAT! Șireturi – BIFAT! Lenea – DEBIFAT! Idei – 50%.

Mi-am răsucit creierul pe toate părțile și cred că voi coase un șiret în formă de infinit, iar cu ajutorul celuilalt, voi scrie ceva. Dar ce? Am dat o căutare pe Nenea Google și m-am amuzat puțin mai mult. Vizionare plăcută:

Această prezentare necesită JavaScript.

Și chiar și cu ajutorul lui Nenea Google, eu tot nu am capitolul „Idei” complet.
De felul meu, sunt o fire mai nebunatică; de aceea doresc să îmi creez singură un tricou. Ce găsesc în magazine ține de domeniul „piți”….domeniu care pe mine nu mă pasionează. Rar găsesc ceva pe gustul meu. De aceea am o rugăminte. Un pic de ajutor se poate oferi? Un sfat – două? Asta așa…ca să ajutați un omuleț în pană de idei.

Sursă: Pam paaam 

O zi faină (așa ca voi) să aveți!

15 gânduri despre „De-ale mele. Nebuneală!

Adăugă-le pe ale tale

    1. Pai tocmai. Nu inscriptionez nimic. Am niste sireturi pe care nu le mai folosesc si vreau sa le cos de un simplu tricou alb. Dintr-un siret fac semnul „infinit”, iar din celalalt nu stiu. Ma gandeam la un mesaj scurt. De inscriptionat…atunci cand voi strange bani special pentru asta; ca nu e chiar asa ieftin.

      Apreciat de 1 persoană

  1. ideea de a-ți personaliza tricul exact așa cum vrei mi se pare foarte bună, tocmai de aceea zic să ai răbdare să te lovească tot pe tine și mesajul (adică să-ți vină ideea)… pentru că nu-i așa? e personal 🙂

    Apreciază

      1. nu ,nu sa le acoperi! siretul il pui deasupra de cuvinte. Prima data imprimi cuvintele si apoi cosi siretul deasupra lor. Asa se vad ambele: si siretul si cuvintele.

        Apreciază

Ia un loc şi te ascult:

Blog la WordPress.com.

SUS ↑

Poezie spontană

Fuziunea realității cu ficțiunea.

Oana the Cat

@oanathecat

Imola's blog

~locul unde gândurile mele prind viaţă~

Pe urmele vantului...

Blogul meu de calatorii. Povești din excursii, recomandări de locații, și tot ce-mi mai trece prin cap să împărtășesc cu prietenii pe care îi știu și pe care nu-i știu (încă)

Soft Coeur

Do everything with a good heart

Mihaela Roxana...

Viziune. Atitudine. Sarcasm.

JURNAL BIZAR

Un blog folositor! (cărți, gym, filme, seriale, frumusete, animale de companie, produse)

