O altă surpriză a primăverii


2015-04-22 18.28.48

„Când liliacul dă în floare
parfumul său apare-n zare,
este adunat din necuprins
să lumineze al nostru vis.

Culcuş îmi fac din a sa floare,
corola sa-n multe petale
îmi dă parfumul tău din zare
şi-mi preface visul în floare.

Iubirii, noi, fiindu-i robi,
în fiece vis al tău mă sorbi,
mă porţi în vis de chihlimbar,
dincolo, de-al vremii calendar.

Când liliacul dă în floare,
în cântul ce s-aude-n zare,
iubirea-n strai de sărbătoare
mă-nvăluie cu-a sa ardoare.” 

(Elena Păduraru – „Când liliacul dă în floare”)

2015-04-22 18.28.48

Sunt adepta culorilor și a luminii. Sunt un spirit călător, care găsește ceva frumos și într-o floare ofilită. Sunt un suflet mare, într-un corp mic. Și da, știu: nu contează cantitatea, ci calitatea.     Iubesc primăvara și toate minunățiile cu care vine la pachet: păsări, ploi scurte, sumedenia de flori, căldura și zâmbetul. Îmi aștept partenerul, pentru o plimbare lungă pe poteca înmiresmată. Aștept să vină seara pentru a putea medita în liniște și pentru a-mi odihni sufletul și mintea.

O seară faină. 🙂

Sursă: Poezie

14 gânduri despre „O altă surpriză a primăverii

Adăugă-le pe ale tale

Ia un loc şi te ascult:

Blog la WordPress.com.

SUS ↑

Poezie spontană

Fuziunea realității cu ficțiunea.

Oana the Cat

@oanathecat

Imola's blog

~locul unde gândurile mele prind viaţă~

Pe urmele vantului...

Blogul meu de calatorii. Povești din excursii, recomandări de locații, și tot ce-mi mai trece prin cap să împărtășesc cu prietenii pe care îi știu și pe care nu-i știu (încă)

Soft Coeur

Do everything with a good heart

Mihaela Roxana...

Viziune. Atitudine. Sarcasm.

JURNAL BIZAR

Un blog folositor! (cărți, gym, filme, seriale, frumusete, animale de companie, produse)

