Pasiune și tentații


Astupă-mi buzele cu ale tale și hai să vizităm noi teritorii. Hai să luăm la pas noi dealuri, noi plaje și noi pârtii. Joacă-te în părul meu, dar nu trage tare. M-ai cunoscut, ți-ai pus autograful pe corpul și în sufletul meu, așa că acum ești invitatul meu. La ce? Oare?! La filme. Nenumărate scene doar în doi, rupți de realitate și goi. Doar uitându-te în ochii mei știi ce vreau să îmi faci. Printr-o singură mișcare, ți-am dat lumea și gândurile peste cap. Eu, tu, deasupra, dedesupt, atingeri, săruturi, viață faină. Am ieșit din rutină și de fiecare dată încercăm ceva nou. Nu există frică, neîncredere, durere sau „ce facem acum?”. Suntem două minți strălucite, două corpuri zvelte și energice și doi oameni care se cunosc peste măsură. Savurăm și prețuim clipele petrecute împreună.

P.s: Acest text este o ficțiune. Am lăsat-o pe doamna „Imaginație” să se joace.

8 gânduri despre „Pasiune și tentații

Adăugă-le pe ale tale

      1. Esti inca tanara…s-ti doresc sa ramai astfel…inca nute-a prins malaxorul vietii, dar cu regret iti spun…ASTA este viata, un tumult infect. Nu pentru ca ASA ESTE EA, din cauza ca ASA SUNREM NOI…Tu inca cochetezi cu ea…iti permiti frivolitati. Va trebui sa nu accepti inregimentarea…eu despre ASTA vorbesc. Stiu…nu este usor, dar este NORMAL.

        Apreciază

      2. Pe o insula…DA…ai dreptate.
        Stii ca oamenii in clipa asta se ucid intre ei…ca mor copii de foame, ca semenii isi exploateaza semenii, ca minciuna, ura, tradarea, ipocrizia sunt armele cu care razbesti in viata, ca pentru a supravietui intr-o asemenea lume trebuie sa faci compromisuri inacceptale, ca suferinta este un mod de „viata” pentru cei mai multi dintre oameni ?! Cat crezi ca vei putea baga gunoiul sub pres?!

        Apreciază

      3. Nu îmi puneți vorbe în gură. Acest lucru îmi pare a fi unul de om care nu își cunoaște limitele. Aveți impresia că vorbiți cu un țânc de doi ani; ați deviat cu mult de la subiect, credeți că doar dumneavoastră știți ce rele se petrec în lume și vă bateți cu pumnul în piept că eu nu înțeleg. Din contra: înțeleg prea bine și prea multe. Nu îmi pasă de părerea dumneavoastră, așa că vă rog frumos să îmi părăsiți pagina. Nu m-au deranjat cuvintele, ci atitudinea pe care ați transmis-o prin intermediul lor. O zi faină. 😉

        Apreciază

Ia un loc şi te ascult:

Blog la WordPress.com.

SUS ↑

LA ETAJ

We collect gazes, we collect souls. Now we have yours as well.

Poezie spontană

Fuziunea realității cu ficțiunea.

Poteci Însorite

munte, excursii, drumetii montane, stiri montane, ture mtb, sfaturi utile

Lupii Daciei

Blog pentru unitate nationala DACICA !

Oana the Cat

@oanathecat

Imola's blog

~locul unde gândurile mele prind viaţă~

Pe urmele vantului...

Blogul meu de calatorii. Povești din excursii, recomandări de locații, și tot ce-mi mai trece prin cap să împărtășesc cu prietenii pe care îi știu și pe care nu-i știu (încă)

Soft Coeur

Do everything with a good heart

Mihaela Roxana...

Viziune. Atitudine. Sarcasm.

JURNAL BIZAR

Un blog folositor! (cărți, gym, filme, seriale, frumusete, animale de companie, produse)

