Ce faci „necunoscutule”?


Ai apărut la începutul lui 2015. Să fie un semn bun?
Ai apărut la sfârșitul lunii ianuarie, într-o zi geroasă. Aveam nevoie de cineva care să mă încălzească, nu?
Ce faci în viața mea?
Vrei să mă veghezi? Veghează-mă.
Vrei să mă săruți? Sărută-mă.
Vrei să îți fiu cea mai bună prietenă? Aici sunt. Putem discuta și cu lacrimi în ochi – te rog doar să nu pleci.
Mă zvârcolesc.
Zâmbesc.
Râd cu gura până la urechi.
Fredonez.
Ador.
Mă bucur de viață.
Și cel mai important, nu am motive să plâng.
Ce faci zânule? Mă ademenești? Mă preschimbi în plastilină?
Astupă-mi umerii cu ale tale plete aurii și suflă-mi pe gene cu somn. Înroșește-mi obrajii și ciufulește-mă.
Ne-am găsit și nu ne vom da drumul. Eu, tu, noi și restul.

Ia un loc şi te ascult:

Blog la WordPress.com.

SUS ↑

Poezie spontană

Fuziunea realității cu ficțiunea.

Oana the Cat

@oanathecat

Imola's blog

~locul unde gândurile mele prind viaţă~

Pe urmele vantului...

Blogul meu de calatorii. Povești din excursii, recomandări de locații, și tot ce-mi mai trece prin cap să împărtășesc cu prietenii pe care îi știu și pe care nu-i știu (încă)

Soft Coeur

Do everything with a good heart

Mihaela Roxana...

Viziune. Atitudine. Sarcasm.

JURNAL BIZAR

Un blog folositor! (cărți, gym, filme, seriale, frumusete, animale de companie, produse)

