Forever?


Îmi doresc ca partenerul meu să îmi fie și amic și prieten și iubit și tată și fiu și amant. Să îmi fie tot!

7 gânduri despre „Forever?

Adăugă-le pe ale tale

    1. „Tată și fiu” – puțini vor înțelege despre ce vorbesc. Aceste lucruri nu se pot demonstra prin intermediul cuvintelor, ci prin cel al faptelor (lucruri care trebuiesc demonstrate).

      Apreciază

Lasă un comentariu

Lansează un blog la WordPress.com.

SUS ↑

consilier juridic germano-roman

un site care trebuie citit obligatoriu de toti romanii care doresc sa munceasca sau sa se stabileasca in Germania

Razvan Costea | Life Coach

Personal Life Coach | Self Help Author | Motivational Speaker

Nixe Make-up Artist

makeup, art, special effects, photography

LA ETAJ

We collect gazes, we collect souls. Now we have yours as well.

mmnemosyne

Luluri, rânduri și plimbări

Imola's blog

~locul unde gândurile mele prind viaţă~

Pe urmele vantului...

Blogul meu de calatorii. Povești din excursii, recomandări de locații, și tot ce-mi mai trece prin cap să împărtășesc cu prietenii pe care îi știu și pe care nu-i știu (încă)

Mihaela Roxana...

Viziune. Atitudine. Sarcasm.

Modern Literature Party

O împletire de idei, pasiuni și locuri. ☺️