Te iubesc la naiba!


Uite! M-am pricopsit cu acea stare disperată de angoasă. Acea stare care îmi provoacă un dor imens, unul nebun…un dor care deja a învăţat cum să mi se tatueze pe piele. Sub forma numelui, chipului sau mirosului tău, te simt secundă de secundă în mine, chiar dacă eşti la zeci de kilometrii distanţă.
E acel dor care mă face să mă cufund în vise cu ochii deschişi şi care îmi îngreunează corpul. 
Am ajuns să cerşesc săruturi, îmbrăţişări şi iubire. Le cerşesc, dar ofer după ce primesc. Ofer înzecit sau înmiit.
Număr secundele, minutele şi orele. Număr zâmbetele tale. Mă scald în privirea ta şi îţi cuprind braţele. Eu, tu, noi şi universul.

Un gând despre „Te iubesc la naiba!

Adăugă-le pe ale tale

  1. ♥ ڿ✿♥✿ڿڰۣڿ✿♥ ڿ✿♥✿ڿڰۣڿ✿♥ ڿ✿♥✿ڿڰۣڿ✿♥ ڿ✿♥✿ڿڰۣڿ✿♥ ڿ✿♥*✿ڿڰۣڿ✿
    Buna dimineata prieteni dragi ! Va doresc sa aveti o zi asa cum o doriti fiecare,frumoasa,fara stres,cu multa pofta de viata !Pupici !
    Good morning, dear friends! I want to have one day as we want every beautiful, stress-free, with plenty of zest for life! Kisses!


    Apreciat de 1 persoană

Ia un loc şi te ascult:

Blog la WordPress.com.

SUS ↑

Poezie spontană

Fuziunea realității cu ficțiunea.

Oana the Cat

@oanathecat

Imola's blog

~locul unde gândurile mele prind viaţă~

Pe urmele vantului...

Blogul meu de calatorii. Povești din excursii, recomandări de locații, și tot ce-mi mai trece prin cap să împărtășesc cu prietenii pe care îi știu și pe care nu-i știu (încă)

Soft Coeur

Do everything with a good heart

Mihaela Roxana...

Viziune. Atitudine. Sarcasm.

JURNAL BIZAR

Un blog folositor! (cărți, gym, filme, seriale, frumusete, animale de companie, produse)

