Cât de „la pământ” este societatea?


Astăzi, pentru a nu ştiu câta oară, mi-a fost demonstrat faptul că proştii tot cu proştii ţin. Mi-a fost redemonstrat faptul că unii oameni adoră să se certe pe facebook (chiar dacă laşi de la tine), decât să ia o carte in mână şi să o citească. Şi nu am înţeles niciodată de ce dacă le dai block de pe un cont, intră pe altul şi te înjură şi acolo.


Am fost dimineaţa la festivitatea de premiere din cadrul şcolii la care învaţă sora mea şi am strâmbat din nas din 5 în 5 minute. Când eram eu mică, fetele de 13-14 ani nu se dădeau cu ojă la şcoală, nu se machiau, nu îşi făceau părul astfel încât să le stea ţeapăn in cap, nu se pozau în toate poziţiile şi nici nu înjurau ca la uşa cortului. Sute de elevi şi zeci de părinţi…o fetişcană o înjură pe alta de aparatul genital al mamei sale. Serios? La 13 ani? Ca să nu mai zic că unii şi fumează, şi beau… Părinte, tu aşa îţi educi plodul?


Oamenii care au animale de companie de ce nu strâng fecalele după ce îi plimbă? De ce trebuie să miroasă lângă blocul meu a cocină? De fapt, până şi la porci se face curat mai des.


Că nu faci parcuri nu e bine. Că faci, dar sunt prea mici, iar nu e bine. Ce mai doresc oamenii?


Mai fac şi eu prostia de a da televizorul pe Kanal D cam o dată pe săptămână? De ce trebuie să dau de fiecare dată de scheletul de Iulia Albu? Acest mare critic de modă, se uită în oglindă? Scândură este, urâtă este, de îmbrăcat nu ştie, de machiat nici atât. Cu ce ajută ea societatea? Face umbră pământului dacă stau bine să mă gândesc. Şi o mai face şi pe profesoara…

8 gânduri despre „Cât de „la pământ” este societatea?

Adăugă-le pe ale tale

  1. voiam doar să știi că societatea îi dă bani iuliei albu. nu tv-ul. tv-ul doar împarte, trei părți el și o parte albu din cât sunt veniturile raportate pe o oră sau 50 de min în care a fost pe cameră.
    oamenii sunt proști pt că e ușor. și faptul că învață mecanic, programare, cum e la modă acum, nu îi face mai puțin proști. după ce ies la la programare, fac lucruri de neexplicat, sunt ei, pe bune, și atunci începi să vezi că prostia nu are limite

    Apreciază

  2. Esti prea blanda cu fetitele de 12-13 ani ! 😦
    Sunt foarte multe care DEJA au si ” aruncat la ghena ” 😦
    PRIMUL lor NASCUT din FLORI !!! 😦 😦 😦
    VINOVATI sunt parintii lor………………..
    Daca lumea NU ar mai urmari acel post, individa despre care faci vorbire,n-ar mai primi bani iar postul de doi bani ar da faliment..
    In rest, ai dreptate si te felicit pentru postare ! 🙂
    O duminica placuta ! 🙂
    Aliosa.

    Apreciază

    1. La o posibila sarcina la varsta lor nici nu am vrut sa ma gandesc, pentru ca esteprea delicat si nebunesc. Daca lumea ar cere ca la televizor sa se difuzeze alte genuri de emisiuni, stiri si filme, totul ar fi mult mai ok in ceea ce priveste educatia copiilor.
      Multumesc pentru interventie. Te mai astept prin zona, Aliosa. O zi faina sa ai! 🙂

      Apreciază

  3. Ai mare dreptate! Şi bine zici că părinţii nu-şi educă cum trebuie copiii. Apoi…. degeaba se mai plâng. Culeg ce-au semănat: roade ale prostiei lor!
    Iar caracterizarea Iuliei Albu… nici nu se putea mai bine. Şi uite cine ajunge „etalon” estetic şi moral în societatea noastră. La ce să ne mai aşteptăm, când tonul îl dă…. doamna cu găina? 😦

    Apreciază

Ia un loc şi te ascult:

Blog la WordPress.com.

SUS ↑

LA ETAJ

We collect gazes, we collect souls. Now we have yours as well.

Poezie spontană

Fuziunea realității cu ficțiunea.

Poteci Însorite

munte, excursii, drumetii montane, stiri montane, ture mtb, sfaturi utile

Lupii Daciei

Blog pentru unitate nationala DACICA !

Oana the Cat

@oanathecat

Imola's blog

~locul unde gândurile mele prind viaţă~

Pe urmele vantului...

Blogul meu de calatorii. Povești din excursii, recomandări de locații, și tot ce-mi mai trece prin cap să împărtășesc cu prietenii pe care îi știu și pe care nu-i știu (încă)

Soft Coeur

Do everything with a good heart

Mihaela Roxana...

Viziune. Atitudine. Sarcasm.

JURNAL BIZAR

Un blog folositor! (cărți, gym, filme, seriale, frumusete, animale de companie, produse)

