„Cimitir” de idei


Neaţaaaa 🙂
Azi nu am chef de nimic. Nu am chef de mare, nu am chef de soare, nu am chef de mâncare, nu am chef de absolut nimic. Mult prea cald pentru mine.
Prin zonă nu am mai dat de ceva timp şi chiar îmi era dor de oamenii frumoşi şi de ideile lor. De ce? Pentru că mă hrănesc cu bucurie, cu zâmbete, cu idei faine, cu rânduri şi cu muzică. Mă scald în braţele lui. Mă scald în iubire.
Şi cât am aşteptat să termin şi eu cu admiterea şi cu învăţatul.. Şi de câte ori am spus că după admitere voi face aia, aia şi aia. Şi acum am momente în care „număr muştele pe pereţi”, iar căldura nu mă lasă să ies din casă. OFICIAL SUNT STUDENTĂ! Hai că mă laud şi eu puţin… Puţin mai mult. Şi nu. Nu mi-au murit lăudătorii. Doar că îmi place să o spun de sute de ori.
Până pe 1 octombrie profităm de tot. Tot şi de tot!

Azi.
Mâine
Eu.
Tu.
Noi.
Noi doi.
Stări şi sentimente.
Vieţi.
Eternitate.
To death!
Forever!

 

13 gânduri despre „„Cimitir” de idei

Adăugă-le pe ale tale

Ia un loc şi te ascult:

Blog la WordPress.com.

SUS ↑

Poezie spontană

Fuziunea realității cu ficțiunea.

Oana the Cat

@oanathecat

Imola's blog

~locul unde gândurile mele prind viaţă~

Pe urmele vantului...

Blogul meu de calatorii. Povești din excursii, recomandări de locații, și tot ce-mi mai trece prin cap să împărtășesc cu prietenii pe care îi știu și pe care nu-i știu (încă)

Soft Coeur

Do everything with a good heart

Mihaela Roxana...

Viziune. Atitudine. Sarcasm.

JURNAL BIZAR

Un blog folositor! (cărți, gym, filme, seriale, frumusete, animale de companie, produse)

