Pe repeat


Am fost nominalizată şi de către Alina la leapşa Liebster Award. Este al doilea articol pe care îl scriu având ca subiect această leapşă, dar asta e. Hai că merge.

  1. Care este autorul tău preferat?
    Upss. Nu am aşa ceva în acest moment. Dar, acum câţiva ani eram înnebunită după Marc Levy.
  2. Ce simţi când scrii ceva?
    Depinde despre ce scriu. Atunci când scriu/descriu/vorbesc despre/cu natura, simt că inspir aer de munte. Atunci când îmi înşir gramele de nervi pe hârtie, mă încarc cu energie. Atunci când scriu despre relaţia mea, mă simt (şi sunt de altfel) un om norocos (cel mai norocos). Atunci când scriu doar despre el, simt că mă înalţ.
  3. Ce spune blogul tău despre tine?
    Presupun că vă transmite faptul că sunt o persoană flexibilă: fotografie, poezie, părere personală, analiză, etc. De toate pentru toţi în mare parte.
  4. Ce crezi despre literatura română contemporană?
    Nu este nici prea prea, nici foarte foarte. Nu citesc foarte des din literatura contemporană. Consider că unele cărţi sunt scrisă într-o manieră foarte jucăuşă, specială pentru cei care adoră să alerge pe paginile cărţilor. Eu nu sunt aşa. Eu vreau să safurez trăirile personajelor şi să mă pun în pielea lor. Şi şi şiii: urăsc minunaţii scriitori care în a lor carte poţi înnota în scenele despre sex şi înjurături (asta se promovează acum). Asta se citeşte acum cu o foarte mare nerăbdare şi foarte multă atenţie.
  5. Ce ţară îţi doreşti să vizitezi cel mai mult?
    Norvegia.
  6. De ce îţi este cel mai frică în viaţă?
    De tot şi de nimic. Frica nu te lasă să mergi mai departe, ci te ţine pe loc şi te întrerupe din activităţile zilnice.
  7. Care e cel mai mare regret al tău?
    Nu am regrete! Tot ce am făcut a rămas ancorat în trecut! Nu iau respectivele fapte cu mine în viitor. La momentul respectiv, au fost lucruri bine făcute.
  8. Ce faci când ai o zi proastă?
    Citesc. Citesc şi câte 200 de pagini. Citesc până zâmbesc sau până adorm.
  9. Carieră sau familie?
    În acest moment, carieră. La 20 de ani, nu îmi doresc familie. Peste ani, ambele.
  10. Ce părere ai despre blogurile mondenităţilor?
    Până să îmi fac blog, urmăream blogurile „mondenităţilor”. După, am realizat că ceea ce fac ei se numeşte copy-paste. Aşa că, m-am lăsat de acel sport şi m-am axat pe oamenii simpli şi sinceri.
  11. Ce-ai schimba la blogul tău?
    Momentan nimic. Poate peste câteva luni, voi face nişte schimbări şi pe acoperişul dânsului.

    Mulţumesc Alina. Superbe întrebări. Tura aceasta, nu voi mai nominaliza pe nimeni.
    O zi faină. 🙂

Ia un loc şi te ascult:

Blog la WordPress.com.

SUS ↑

Poezie spontană

Fuziunea realității cu ficțiunea.

Oana the Cat

@oanathecat

Imola's blog

~locul unde gândurile mele prind viaţă~

Pe urmele vantului...

Blogul meu de calatorii. Povești din excursii, recomandări de locații, și tot ce-mi mai trece prin cap să împărtășesc cu prietenii pe care îi știu și pe care nu-i știu (încă)

Soft Coeur

Do everything with a good heart

Mihaela Roxana...

Viziune. Atitudine. Sarcasm.

JURNAL BIZAR

Un blog folositor! (cărți, gym, filme, seriale, frumusete, animale de companie, produse)

