De pe ziduri (7)


De pe ziduri timişorene de data aceasta. 🙂

P1120867 P1120868 P1120869

10 gânduri despre „De pe ziduri (7)

Adăugă-le pe ale tale

    1. Neata neata. Multumesc pentru intrebare. Stii ca este o vorba: „intotdeauna este loc de mai bine”. La admiterea din acest an, am luat 8,40. Nota nu a fost cea optima, de aceea am picat. In schimb, am intrat la calculatoare. Subiectele la medicina mi s-au parut usoare in comparatie cu cele de anul trecut. Mentionez ca eu am dorit in orasul natal, Galati. La Cluj, Bucuresti sau Targu Mures este foarte greu. Totul consta in a invata. Dar dupa admitere, am inceput sa citesc bloguri ale studentilor medicinisti. Nu sunt multilumiti de absolut nimic. Si chiar astazi, mi s-a vorbit despre o doctorita de 32 de ani, de origine galateanca, care profeseaza la Bucuresti. Inafara de garzi, seminarii, intruniri ale medicilor si invatat, altceva nu face. Nu are viata sociala. Nu are sot. Nu are copii. Si este o persoana irascibila (nu trebuie sa spun de ce).
      In concluzie, sunt foooarte bucuroasa ca nu am intrat la medicina. Nu m-as mai bucura de viata si m-as transforma intr-o cu totul alta persoana. Daca doresti sa dai la medicina, gandestete bine inainte de a face acest pas. Ai enorm de mult de invatat si trebuie sa spui pas vietii sociale. Pacientii te vor calca pe bubite si sistemul este la gunoi. Ca sa nu mai vorbesc si despre salariu…
      Scuze daca am facut vreo greseala.
      Seara faina. 🙂

      Apreciază

      1. Important e ca nu iesti dezamagita de rezultat, totusi noa e destul de mare:) si eu am citit bloguri ale studentilor si am observat ca nu sunt multumiti. Am inceput sa ma gandeasc mai mult la aceasta dezicie.. Oricum am timp sunt doar in clasa a 9a si inca nu sunt sigura daca medicina este pentru mine. In plus, mi-am dat seama ca viata sociala mi-ar lipsi foarte mult la aceasta facultate. Felicitari pentru facultatea la care ai intrat si iti doresc mult succes, sunt sigura ca daca iti place ceea ce faci vei trece cu bine si peste aceasta etapa a vietii!:)

        Apreciază

      2. Mai..initial am fost putin trista si nu puteam accepta ca nu am intrat. Dar cand au inceput rudele si prietenii sa imi spune ca asa a fist sa fie si ca e mai bine unde am intrat, m-am linistit. Daca nu te atrage o facultate, nu da acolo. Totul sa fie din placere. 🙂

        Apreciază

Ia un loc şi te ascult:

Blog la WordPress.com.

SUS ↑

Poezie spontană

Fuziunea realității cu ficțiunea.

Oana the Cat

@oanathecat

Imola's blog

~locul unde gândurile mele prind viaţă~

Pe urmele vantului...

Blogul meu de calatorii. Povești din excursii, recomandări de locații, și tot ce-mi mai trece prin cap să împărtășesc cu prietenii pe care îi știu și pe care nu-i știu (încă)

Soft Coeur

Do everything with a good heart

Mihaela Roxana...

Viziune. Atitudine. Sarcasm.

JURNAL BIZAR

Un blog folositor! (cărți, gym, filme, seriale, frumusete, animale de companie, produse)

