E grav…


Works at: Guitarist – dar ea abia de ştie 2-3 acorduri.
Lives in: Los Angeles, California – dar ea nici măcar jumătate din România nu a vizitat.
From: Danese, West Virginia – al său creier chiar că e virgin.
List of Administrators and Deputy Administrators of NASA at: Peste Tot şi Nicăieri. – GRAV!

Vă prezint generaţiile viitoare! Cei care vă vor plătii pensiile. Oamenii care vă vor servi mâncarea, care vă vor construi maşinile şi care vă vor întâmpina în postura de medic – veşnicul „halat alb” care acum bagă mâna în buzunar – pe masa de operaţie.
Nu mai am ce să comentez. În această seară, am fost lasătă cu gura căscată – de prostie! Câtă prostie poate zace în nişte copii de 16-18 ani? De ce trebuie ei să se creadă mari atotştiutori care vai dragă au intrat la nu ştiu ce facultate fără să mişte un ac? De ce aceşti plozi (altfel nu îi pot numi) se cred deja oameni maturi? Nu că aş fi eu cine ştie ce om matur, dar măcar ştiu că în mine hormonii s-au calmat şi că deja viaţa mi-a dat-o pe la spate (alegeţi voi ce mi-a dat).

Voi, ca oameni care aţi colindat zeci de drumuri ale vieţii, ce părere aveţi? Se merită să ne batem capul cu aceşti omuleţi?

11 gânduri despre „E grav…

Adăugă-le pe ale tale

  1. Ce se întîmplă cu tinerii noștri? Ei au lipsă de respect față de bătrînii lor, nu mai ascultă de părinții lor. Ei ignoră legea. Ei se revoltă în stradă animați de noțiuni sălbatice. Morala lor este în descompunere. Ce se va alege de ei?
    Platon Născut în 427 î.Hr.

    Este condiţia umană de a se îndoi de generaţile următoare. Simplul fapt că ei aleg o altă cale decât am ales noi ,nu înseamnă că greşesc,înseamnă că evoluează . Normal că ni se pare că sunt mulţi tineri zebzeci, dar oare nu am fost şi noi ? În plus la o populaţie de 7 miliarde ,este normal să fie mulţi .Eu am încredere în viitor.

    Apreciază

    1. Stai puţin. Consider că nu ai înţeles. Şi noi am avut momentele noastre de nebunie, dar au fost momente dozate. Tinerii din ziua de azi nu cunosc cuvântul „măsură”. Şi dacă încep să vorbesc şi despre respectul pe care nu îl oferă şi despre ce prostii fac zilnic, s-ar putea să termin mâine discuţia. 🙂 Aaa da: ai spus că evoluaeză? Spre + sau sper -?

      Apreciază

      1. Cine sunt eu să judec ? Însă mi se pare ceva tipic să zicem : se va alege paraful de ei! Asta zicem de acum 3000 de ani ,şi totuşi uite-ne! Nu am ajuns aşa rău cum s-a prevăzut. Şi bunicii mei ziceau că nu se va alege nimic de noi . Dar cine sunt eu să judec? Mie mi-au prescris puşcărie de când eram în generală ,ziceau că nu se va alege nimic de mine . Unde sunt ei acum? Nu mă înţălege greşit, am înţăles ideea şi este justificată îngrijorarea ta,dar eu sunt convins că viitorul va fii mai bun ca prezentul . Mai ales că vom trăi într-o lume în care procentajul de femei la conducere va fi cel puţin egal cu cel al bărbaţilor şi poate odată cu asta vom renunţa la războaie şi ne vom gândi să înbunătăţim lumea în care trăim.

        Apreciază

      2. La faza cu femeile la conducere m-ai liniştit şi îţi mulţumesc pentru această observaţie. Da. Lumea va fi mai bună. Dar să vedem cât de bună. Aştept rezultatele cu braţele deschise.
        În plus, la urma urmei, toţi judecăm – de bine sau de rău – pentru că unii merită acest lucru.

        Apreciat de 1 persoană

Ia un loc şi te ascult:

Blog la WordPress.com.

SUS ↑

Poezie spontană

Fuziunea realității cu ficțiunea.

Oana the Cat

@oanathecat

Imola's blog

~locul unde gândurile mele prind viaţă~

Pe urmele vantului...

Blogul meu de calatorii. Povești din excursii, recomandări de locații, și tot ce-mi mai trece prin cap să împărtășesc cu prietenii pe care îi știu și pe care nu-i știu (încă)

Soft Coeur

Do everything with a good heart

Mihaela Roxana...

Viziune. Atitudine. Sarcasm.

JURNAL BIZAR

Un blog folositor! (cărți, gym, filme, seriale, frumusete, animale de companie, produse)

