Schiţă


Plouă.
Şi eu nu am chef de nimic.
Gutuia seamănă cu al meu suflet.
Trupa Cargo îmi demonstrează că sunt demoralizată.
Anotimpul este de vină?
Nu vreau ceai, nu vreau cafea, nu vreau ciocolată. Vreau să plâng şi nu pot. E chiar aşa greu?
Neg tot.
O fac pe „cea mai bucuroasă de pe pământ” – sunt cea mai tristă!
M-am săturat să zâmbesc fals.
Nici măcar cea mai dragă persoană a mea nu m-ar face să zâmbesc. De ce? Pentru că am pierdut-o definitiv… Şi lunile au trecut aşa repede de la acea zi…
Nici măcar faptul că îmi scriu stările nu mă face să mă simt mai bine.
Am ajuns în punctul în care îmi doresc să mor. Da – sunt tembelă. Dar de asta are nevoie planeta. De un om ca mine în minus. Ştiu că nu se merită să mor de tânără, dar ce rost are să trăiesc supărată, mâhnită şi nefericită? Ce rost are să îi supăr pe alţii? Soluţii există… Am o listă întreagă în cap.
Înşir idei, stări şi sentimente şi tot nu îmi revin. Sunt un zero barat.
Sunt o ecuaţie fără soluţii. Cea mai simplă ecuaţie chiar…
Corp fără suflet mă numesc.
Nu te sinchisii să te apropii de mine.
Nu îţi voi face bine.
Minte-mă, căci te voi crede.
Sunt o dobitoacă.

4 gânduri despre „Schiţă

Adăugă-le pe ale tale

Ia un loc şi te ascult:

Blog la WordPress.com.

SUS ↑

Poezie spontană

Fuziunea realității cu ficțiunea.

Oana the Cat

@oanathecat

Imola's blog

~locul unde gândurile mele prind viaţă~

Pe urmele vantului...

Blogul meu de calatorii. Povești din excursii, recomandări de locații, și tot ce-mi mai trece prin cap să împărtășesc cu prietenii pe care îi știu și pe care nu-i știu (încă)

Soft Coeur

Do everything with a good heart

Mihaela Roxana...

Viziune. Atitudine. Sarcasm.

JURNAL BIZAR

Un blog folositor! (cărți, gym, filme, seriale, frumusete, animale de companie, produse)

