Galaţi #Colectiv


image

image

image

image

image

image

Ieri după amiază, viitorii adulţi ai Galaţiului, respectiv României, au organizat un moment de comemorare şi reculegere pentru cei care au murit în clubul Colectiv în seara de 30 octombrie 2015. Locaţiile au fost propuse pe o reţea de socializare, respectiv facebook, supunându-se la vot. Cei mai mulţi au ales locul de la „Elice” de pe Faleza Dunării. Flori, lumânări şi câteva mesaje.
Eu nu am fost aseară, ci azi de două ori. Împreună cu o colegă şi o băbuţă care ajunsese în locul respectiv odată cu noi, am reaprins lumânările stinse de vânt, am rearanjat florile şi am strâns şi aruncat într-un sac menajer capacele şi candelele fără ceară aruncate pe spaţiul verde de vânt. Nu. Nu mă dau mare, că vezi dragă doamne am făcut ceva şi acum mă afişez pe internet. Am făcut-o pentru oamenii care au murit şi pentru cei care încă sunt în spital. Pentru Valentina Florea şi pentru încă un amic care încă se află în spital la Bucureşti. Am făcut-o pentru sufletul meu. Am făcut-o pentru că aşa am simţit.
Lumea încă aprindea lumânări astăzi, ceea ce înseamnă că încă există solidaritate şi se mai diminuează din indiferenţă. A două „vizită” am făcut-o împreună cu prietenul meu. Metalist convins fiind, i se citea tristeţea pe chip de la câţiva kilometrii. I-aş fi şters lacrimile în acel moment, dar ştiu sigur că a dorit să se abţină.
Este greu pentru toţi. Ce vom face peste câteva săptămâni când foarte mulţi oameni vor uita de acest incident? Familiile decedaţilor e clar că nu vor putea să o ia de la capăt…

Ia un loc şi te ascult:

Blog la WordPress.com.

SUS ↑

Poezie spontană

Fuziunea realității cu ficțiunea.

Oana the Cat

@oanathecat

Imola's blog

~locul unde gândurile mele prind viaţă~

Pe urmele vantului...

Blogul meu de calatorii. Povești din excursii, recomandări de locații, și tot ce-mi mai trece prin cap să împărtășesc cu prietenii pe care îi știu și pe care nu-i știu (încă)

Soft Coeur

Do everything with a good heart

Mihaela Roxana...

Viziune. Atitudine. Sarcasm.

JURNAL BIZAR

Un blog folositor! (cărți, gym, filme, seriale, frumusete, animale de companie, produse)

