Soare pe cer şi în al meu suflet


Această prezentare necesită JavaScript.

 

Aşa a fost ieri afară. Dar şi în sufletul meu. Bine… În sufletul meu a fost mult mai cald şi mult mai senin. Ca şi azi. Ca şi mâine.
„Eu vreau să stau la pieptul lui iub.” Uite aici replica care m-a moleşit, care m-a făcut să mă simt cea mai specială iubită de pe pământ. E de ajuns să mă sărute pe frunte şi să mă strângă tare în braţe. E de ajuns să îşi pună capul pe pieptul meu, ca să îmi dau seamă că mă iubeşte.
Cuvinte? Ce-s alea? Eu vreau fapte, căci fapte dăruiesc.

6 gânduri despre „Soare pe cer şi în al meu suflet

Adăugă-le pe ale tale

  1. O seara plăcută!


    Vorbele bune nu costă mult. Nu afectează nici limba nici buzele. Îi fac pe ceilalţi să fie mai buni. De asemenea ele produc imaginea asupra sufletelor oamenilor şi această imagine este cu adevarat frumoasă. – Blaise Pascal
    Kind words do not cost much. It does not affect the tongue or lips. They make others to be better. They also produce the image on the souls of men, and this picture is really beautiful. – Blaise Pascal


    În viaţă, este mai bine să nu amestecăm afacerile cu prietenia, pentru că atunci când la mijloc sunt interese materiale se uită valorile prieteniei.
    In life, it is better not to mix business with friendship, because when the middle are material interests looks values friendship.

    Apreciază

  2. Your feet swell during running, as much as a full shoe size.

    The mother will nurse them for 3-4 months until they
    are able to swim on their own. If you don’t know the
    cause of a pain, tap on the image of that pain and you’ll probably get a
    measure of relief.

    Apreciază

Ia un loc şi te ascult:

Blog la WordPress.com.

SUS ↑

LA ETAJ

We collect gazes, we collect souls. Now we have yours as well.

Poezie spontană

Fuziunea realității cu ficțiunea.

Poteci Însorite

munte, excursii, drumetii montane, stiri montane, ture mtb, sfaturi utile

Lupii Daciei

Blog pentru unitate nationala DACICA !

Oana the Cat

@oanathecat

Imola's blog

~locul unde gândurile mele prind viaţă~

Pe urmele vantului...

Blogul meu de calatorii. Povești din excursii, recomandări de locații, și tot ce-mi mai trece prin cap să împărtășesc cu prietenii pe care îi știu și pe care nu-i știu (încă)

Soft Coeur

Do everything with a good heart

Mihaela Roxana...

Viziune. Atitudine. Sarcasm.

JURNAL BIZAR

Un blog folositor! (cărți, gym, filme, seriale, frumusete, animale de companie, produse)

