Eleganţă şi simplitate


Boemia Handmade organizează un nou concurs!!!! Să ne distrăm, zic!
De ce papion?
Pentru că denotă eleganţă şi stil!
Pentru că mă ajută să ies din zona de confort!
Pentru că mă diferenţiază de toate celelalte femei cu eşarfă la gât!
Pentru că mă pot strecura mult mai uşor în lumea bărbaţilor!
Pentru că mă reprezintă.
Nu trebuie să fii numită femeie doar prin prisma unei fuste şi a unei cămăşi decoltate. De aceea, am pus „lăcăţelul” la gât şi mi-am schimbat ţinuta. Adopt această ţinută şi la plimbare, dar şi la facultate.

12311308_1516879888624935_5885592929161718568_n

10322744_796131933824883_1507311251293399152_n

Papionul perfect pentru mine este cel cu numărul 5. Poate fi aplicat oricărei ţinute, cu un design plăcut ochiului, stilul este unul care denotă maturitate şi este şi micuţ şi drăguuţ, aşa ca mine.
Dacă îmi va aparţine, voi fi cea mai fericită din lume. Voi împărţi pupici tuturor. 🙂

5 gânduri despre „Eleganţă şi simplitate

Adăugă-le pe ale tale

  1. La Multi Ani 2016– Happy New Year 2016


    Gândiţi-vă la trecerea dintre ani ca la o poartă. Puteţi să treceţi prin această poartă în noul an şi să luaţi cu voi doar lucrurile şi gândurile bune. LA MULŢI ANI!
    Consider the passage of years as a target. You can go through this gate into the new year and to take with you only good things and thoughts. HAPPY BIRTHDAY!



    Apreciază

Ia un loc şi te ascult:

Blog la WordPress.com.

SUS ↑

Poezie spontană

Fuziunea realității cu ficțiunea.

Oana the Cat

@oanathecat

Imola's blog

~locul unde gândurile mele prind viaţă~

Pe urmele vantului...

Blogul meu de calatorii. Povești din excursii, recomandări de locații, și tot ce-mi mai trece prin cap să împărtășesc cu prietenii pe care îi știu și pe care nu-i știu (încă)

Soft Coeur

Do everything with a good heart

Mihaela Roxana...

Viziune. Atitudine. Sarcasm.

JURNAL BIZAR

Un blog folositor! (cărți, gym, filme, seriale, frumusete, animale de companie, produse)

