A 21-a treaptă


Fotografie-0003 Fotografie-0004
Nu or fi pozele de o claritate excelentă, dar asta eram eu în mini-tinereţe. Eu şi sticluţa? Nu vedeţi voi bine… Mâncatul in exces v-a înceţoşat privirea.
Majoritatea umblă pe la porţile mele cu urări despre împliniri, succes, toate cele bune şi mai ştiu eu ce trăsnăi. Dar puţini au fost cei care au ştiut să pună sănătatea pe primul loc. Dacă ai sănătate, pe restul le faci pe parcurs – oricum când murim, nu luăm nimic cu noi!
Eu vă doresc sănătate cât încape! Atât fizică, cât şi psihică. Sănătate vouă şi celor apropiaţi.
Un nou an în care să continuăm să visăm, iar apoi visele să devină realitate.

Nu umblu acum cu textuleţe gen „pentru mine, 2015 a fost superb”. Nu a fost un an perfect, am avut multe probleme, unele venite din partea altora, altele făcute cu mânuţa mea (mie şi celor din jur), dar sunt optimistă. Ce pierdem, înlocuim cu ceva mai bun sau „recondiţionăm”. Nu e greu. Trebuie doar să îţi doreşti!

La mulţi ani!

6 gânduri despre „A 21-a treaptă

Adăugă-le pe ale tale

Ia un loc şi te ascult:

Blog la WordPress.com.

SUS ↑

Poezie spontană

Fuziunea realității cu ficțiunea.

Oana the Cat

@oanathecat

Imola's blog

~locul unde gândurile mele prind viaţă~

Pe urmele vantului...

Blogul meu de calatorii. Povești din excursii, recomandări de locații, și tot ce-mi mai trece prin cap să împărtășesc cu prietenii pe care îi știu și pe care nu-i știu (încă)

Soft Coeur

Do everything with a good heart

Mihaela Roxana...

Viziune. Atitudine. Sarcasm.

JURNAL BIZAR

Un blog folositor! (cărți, gym, filme, seriale, frumusete, animale de companie, produse)

