Încă o guriţă, te rog!


Dar chiar te rog să intri. Ia un loc şi ascultă. Ce să asculţi? Păi cum ce?! Inima mea, care se spune că bate numai pentru tine. Cel puţin, aşa simt şi eu. De ce bate numai pentru tine? Păi cum de ce?! Pentru că te-a cunoscut şi îi este frică. De ce îi este frică? Păi cum de ce îi este frică?! Îi este frică să nu pleci; şi dacă pleci să nu uiţi să închizi portiţa şi să nu iei tot bagajul cu tine. Dacă doreşti să faci asta, te rog să nu uiţi să îi oferi o ultimă guriţă. O guriţă de mândru moldovean. Bagajul… Pune toate lucrurile urâte din casă în el şi aruncă-l în primul tomberon care îţi iese în cale. De ce să le arunci? Păi cum de ce?! Pentru că m-ai schimbat foarte mult şi pentru că vreau să rămâi în ale mele suflet şi minte fix cu ce deţii tu mai bun şi fix cu ce m-ai învăţat că este bine pentru mine, respectiv pentru noi.
Şi la mult timp după ce arunci bagajul, vino înainte şi hai la o guriţă… Hai la o guriţă de cafea. Ups! Nu cafea – ştiu că nu ai voie. Bere? Hai la o bere. „Hai să bem!” Sau hai la o limonadă. Dar una îndulcită, te rog – asta aşa… ca să îmi mai îndulcesc sufletul după plecarea ta.
O ultimă guriţă nu va exista niciodată, pentru că infinitatea de guriţe pe care le-am împărţit noi doi, nu o vom putea uita şi nici nu vom putea măsura timpul acestora. Nu e destul? Păi de ce nu e destul?! Da… Pentru că spusesem „to death” şi aşa ne doream să fie. Sau din punctul tău de vedere, numai tu îţi doreai pentru că eu nu puneam în practică… Baliverne. Măcar de mă întreabi dacă sunt bine…
Încă o guriţă, te rog! Dar în altă zi. Momentan am nevoie de o lungă îmbrăţişare şi un sfat. De ce un sfat? Păi de ce?! Pentru că nu ştiu cum să fac să împac şi capra şi varza şi oiţa şi purcel şi mătuşa şi bunelul. Of… Cam greuţ pentru un metru ş-o speranţă? Greu? TREBUIA SĂ FIE UŞOR! TREBUIA SĂ FIE CA ÎN BASME!
Încă o guriţă, te rog! Ceva dulce doresc a cărui gust să îmi rămâne încriptat în papilele gustative.

4 gânduri despre „Încă o guriţă, te rog!

Adăugă-le pe ale tale

Ia un loc şi te ascult:

Blog la WordPress.com.

SUS ↑

LA ETAJ

We collect gazes, we collect souls. Now we have yours as well.

Poezie spontană

Fuziunea realității cu ficțiunea.

Poteci Însorite

munte, excursii, drumetii montane, stiri montane, ture mtb, sfaturi utile

Lupii Daciei

Blog pentru unitate nationala DACICA !

Oana the Cat

@oanathecat

Imola's blog

~locul unde gândurile mele prind viaţă~

Pe urmele vantului...

Blogul meu de calatorii. Povești din excursii, recomandări de locații, și tot ce-mi mai trece prin cap să împărtășesc cu prietenii pe care îi știu și pe care nu-i știu (încă)

Soft Coeur

Do everything with a good heart

Mihaela Roxana...

Viziune. Atitudine. Sarcasm.

JURNAL BIZAR

Un blog folositor! (cărți, gym, filme, seriale, frumusete, animale de companie, produse)

