De-ale sfârşitului de vacanţă


Ziua este pe terminate. Sărbătoare sau nu, eu nu ştiu cum şi dacă voi reuşi să mă trezesc la 6 mâine dimineaţă. Bine te-am regăsit, facultate!
Stai! Am zis „sărbătoare”. M-am ţicnit. Azi nu a fost nici o sărbătoare căci, dacă iubeşti pe cineva, o faci în fiecare zi. Oricum… Curiozitatea mea este:

TU CE PĂRERE AI DESPRE ACEST „Valentine’s Day”?

18 gânduri despre „De-ale sfârşitului de vacanţă

Adăugă-le pe ale tale

  1. Nu sărbătoresc niciuna și nici nu o voi face. Nu am decăzut în așa fel încât să îmi arăt dragostea într-un mod deosebit o singură dată sau de două ori pe an.

    Cred în dragoste adevărată, acea dragoste care la orice pas îți arată că ești specială, frumoasă și inteligentă.
    Cred în genul acela de oameni care nu se laudă cu marea lor dragoste și trăiesc modest într-un colț de lume uitată, o lume doar a lor.
    Cred în oamenii aceia care nu cheltuie banii pe flori și bijuterii, când flori se găsesc la tot pasul, ceea ce contează este cum au fost dăruite, cu suflet sau nu.
    Cred în oamenii aceia care abia așteptă să se strângă în brațe, iar inimile lor să bată din nou la unison.
    Cred în oamenii care iubesc pur și sincer, bucurandu-se de tot ceea ce îi înconjoară.
    Cred în cei ce fac dintr-o ceartă o experiență banală care se termină cu hohote de râs și lacrimi de fericire…
    (iar lista ar putea continua la nesfârșit)

    Cred în ei și-i admir din tot sufletul meu! (:

    Apreciază

    1. Ador felul în care ai spus-o şi mesajul pe care l-ai transmis. Ieri, prietenul meu mă întrebase în ce zi cade 1 martie. După ce îi răspund, îmi zice random că vrea să îmi ia ceva. Ştie că nu asta contează (nu lucrurile materiale), ci să fim cât mai mult împreună şi să ne înţelegem excepţional. Chiar mă bucur că nu ne-am mai certat (nici măcar puţin de ceva timp) şi că am putut discuta ca 2 oameni civilizaţi şi maturi. În asta constă iubirea; nu în flori doar la ocazii speciale, nu în bombonele roz doar când lumea celebrează „minunatele” sărbători americane sau mai ştiu eu ce aberaţie care este la modă.
      Dar nu avem ce face: aceasta este societatea în care trăim.
      Eu prefer să iubesc în fiecare zi şi să demonstrez asta prin fapte şi prin a rămâne în continuare lângă persoane cu care sunt acum. 😀

      Apreciat de 1 persoană

      1. Cu mare drag (:
        Să vă iubiți mult, sincer în fiecare clipă, nu doar când totul merge minunat, ci și atunci când vă certați, iubiți-vă. Iubiți-vă ca și cum ați face scandal. (:
        Nu adormiți niciodată supărați fără a vă împăca mai ‘nainte. Iertați și uitați, atât. 💚

        Apreciază

Ia un loc şi te ascult:

Blog la WordPress.com.

SUS ↑

LA ETAJ

We collect gazes, we collect souls. Now we have yours as well.

Poezie spontană

Fuziunea realității cu ficțiunea.

Poteci Însorite

munte, excursii, drumetii montane, stiri montane, ture mtb, sfaturi utile

Lupii Daciei

Blog pentru unitate nationala DACICA !

Oana the Cat

@oanathecat

Imola's blog

~locul unde gândurile mele prind viaţă~

Pe urmele vantului...

Blogul meu de calatorii. Povești din excursii, recomandări de locații, și tot ce-mi mai trece prin cap să împărtășesc cu prietenii pe care îi știu și pe care nu-i știu (încă)

Soft Coeur

Do everything with a good heart

Mihaela Roxana...

Viziune. Atitudine. Sarcasm.

JURNAL BIZAR

Un blog folositor! (cărți, gym, filme, seriale, frumusete, animale de companie, produse)

