Cu muzica-n urechi şi cultura în mapă


Da. Aşa merg eu pe stradă. Cu căştile în urechi şi cu o carte numai bună de citit în mapa pentru facultate. Ascult muzică pe stradă pentru a nu ciuli urechile la toate prostiile debitate de cei din jur şi pentru a nu fi nevoită să le corectez greşelile. O carte… o carte pe lângă caietele şi foile de curs. O carte care abia aşteaptă să fie deschisă în pauze sau în autobuz.
Dar oamenii… oamenii te taxează dacă ai cărţi la tine. Cam asta am păţit eu azi.
După predarea unor cărţi pe care le-am studiat în sesiune şi după împrumutarea altora de la biblioteca judeţeană şi de la biblioteca universităţii, am zis să trag o fugă până în H&M să văd dacă e ceva nou, care mă poate atrage. Intru frumuşel, aud un mic ţiuit pe lângă muzica din căşti. Dupa ce intru eu în magazin, iese o doamnă. Iar aud ţiuitul. Vine frumuşăl una dintre angajatele magazinului la mine şi mă întreabă dacă a „urlat” scannerul la mine… „Mda.” Dau frumuşel o raită prin magazin şi o prind între rafturi şi o întreb brusc dacă poate fi de la cărţi. „Dacă au etichetă, da.”
ŞI NORMAL CĂ AVEAU ETICHETĂ! Că doar erau de la o bibliotecă judeţeană! Ies frumuşel din magazin şi cică iar mă urlă şi mă bipăie. Mă cheamă paznicul înapoi, iar marmota care mi se crede superioară, doreşte să îmi verifice geanta. Ahhh! PLĂCERE NEBUNĂ! Înainte de a deschide geanta, deschid mapa şi îi arăt carte. Îmi venea să îi spun că eu nu voi ajunge ca ea, că eu voi învăţa şi că o voi trata de suuuus. Vânzătoare… O fiinţă „superioară” mie. Tipa habar nu avea că tonul ei superior nu mă sperie nici cât negrul sub unghie.

Concluzie: cărţile de la bibliotecă erau de vină. Oamenii chiar nu citesc? Scannerele sunt doar pentru hoţii de haine? Văd că acum sunt oprită şi pentru că vreau să am ceva în cap şi pentru că doresc să ajung cineva. Să le spună cineva managerilor de magazine că oamenii mai caută şi cultură, nu doar dezmăţ  şi prostie!

Gata. M-am descărcat de nervi. Pfiu. Dar ce bine estee. :))

                                     Tu umblii cu o carte în geanta/rucsac? 

8 gânduri despre „Cu muzica-n urechi şi cultura în mapă

Adăugă-le pe ale tale

    1. Oooo ba daaa! Mai ales că în incinta clădirii, lângă H&M este şi un mic Carrefour… Şi toţi aveau ochii cât capacele de borcan. Şi eu eram ceva de genu: „Hei, ai greşit persoana, vezi-ţi de aranjatul hainelor pe raft.”
      Să menţionez pentru a nu ştiu câta oară urăsc ţara asta?

      Apreciat de 1 persoană

Ia un loc şi te ascult:

Blog la WordPress.com.

SUS ↑

LA ETAJ

We collect gazes, we collect souls. Now we have yours as well.

Poezie spontană

Fuziunea realității cu ficțiunea.

Poteci Însorite

munte, excursii, drumetii montane, stiri montane, ture mtb, sfaturi utile

Lupii Daciei

Blog pentru unitate nationala DACICA !

Oana the Cat

@oanathecat

Imola's blog

~locul unde gândurile mele prind viaţă~

Pe urmele vantului...

Blogul meu de calatorii. Povești din excursii, recomandări de locații, și tot ce-mi mai trece prin cap să împărtășesc cu prietenii pe care îi știu și pe care nu-i știu (încă)

Soft Coeur

Do everything with a good heart

Mihaela Roxana...

Viziune. Atitudine. Sarcasm.

JURNAL BIZAR

Un blog folositor! (cărți, gym, filme, seriale, frumusete, animale de companie, produse)

