Conform lunii


Waaaaaaaaaaaa!
Isterie!
Alergătură.
Slalom printre tarabe!
Cadouri! Pentru cine? Cum pentru cine? Pentru soţie, pentru iubită, pentru mamă, pentru colege. Câte? Muuulte. Braţe întregi de flori şi punguţe pline cu fel de fel de meşteşuguri. Lănţişoare, broşe, inele, pandantive… Puse toate pe căprării, culori şi PREŢURI! Dar eu, mai „drăguţă” din fire, nu am oferit nici măcar unul astăzi. Mamei mele îi voi face un cadou superb de 8 martie. Oricum, eu şi sora mea suntem cadourile ei în fiecare secundă.
Oameni disperaţi peste tot. Dar îmi place. Măcar aşa să mai facă lumea şi câte un cadou, câte o atenţie ici-colo. (da, ştiu…sunt pretenţioasă).
Ca şi în liceu, am primit lucruri drăguţe, de la băieţi, respectiv bărbaţi drăguţi (a se citi şi memora iubitul meu).


20160301_174202

Al meu iubit, mi-a făcut cadou un lănţişor cu pandantiv din sticlă de Murano, de care sunt foarte îndrăgostită, şi o brăţărică cu zodia mea. Hihiii. Mulţumită fiind (putea să nu îmi aducă nimic – este destul faptul că îmi este alături), îl ador pentru tot ceea ce face pentru mine. Am primit şi flori, şi ciocolată (pe care am devorat-o în câteva secunde).
Cu această ocazie, vă urez un călduros „la mulţi ani” şi o primăvară superbă, alături de cei dragi.

P.s: a cui a fost (şi este) baba astăzi?

16 gânduri despre „Conform lunii

Adăugă-le pe ale tale

  1. azi e baba mea 🙂 este cam tinerica pentru mine, dar fiecare cu norocul lui. Asa mi-a zis baba Dochia , asa ca eu n-o pot contrazice. Din poza se vede ca tu esti martisorul prietenului tau . Arati pa o primavara ! 😉

    Apreciază

Ia un loc şi te ascult:

Blog la WordPress.com.

SUS ↑

Poezie spontană

Fuziunea realității cu ficțiunea.

Oana the Cat

@oanathecat

Imola's blog

~locul unde gândurile mele prind viaţă~

Pe urmele vantului...

Blogul meu de calatorii. Povești din excursii, recomandări de locații, și tot ce-mi mai trece prin cap să împărtășesc cu prietenii pe care îi știu și pe care nu-i știu (încă)

Soft Coeur

Do everything with a good heart

Mihaela Roxana...

Viziune. Atitudine. Sarcasm.

JURNAL BIZAR

Un blog folositor! (cărți, gym, filme, seriale, frumusete, animale de companie, produse)

