Despre mine (leapşa)


Don’şoara Amalia, ne provoacă! Iar eu, altă don’şoară drăguţă, gata pregătită pentru a răspunde la toate provocările, intru în cursă. Hai că-mi plaşeee. 😉

Aşa deci şi prin urmare,
Diana are chef de „vânzare”!

SUNT: pentru unii sunt studentă. Pentru alţii sunt fata cea mare a lui L. şi L. Pentru prietenul meu, sunt „mititica”. Pentru tine, sunt Diana. Fata care îşi pune sufletul pe tavă pe o foaie de sticlă, pentru că nu are mereu puterea necesară de a spune lucrurile verde-n faţă. Aici, găseşti lucrurile, faptele şi oamenii fără de care nu pot respira. Acum sunt aici, mâine nu ştiu unde voi fi şi ce voi face. Cert e că voi trăi.
Fotografie-0078

AŞ VREA SĂ PĂSTREZ: Pe cine aş fi dorit să păstrez, m-a părăsit prea devreme. Tot ceea ce ştie, e că sângele ei îmi curge prin vene. Din păcate, în curând se va împlini un an de când am pierdut-o. Un anişor care nici nu ştiu când a trecut. „Vreme trece, vreme vine…”

MI-AŞ FI DORIT: Să fiu mult mai sigură pe mine şi pe ideile mele. Din păcate, sunt o timidă, care abia începe să îşi pună ideile şi dorinţele pe tavă. Ştiu sigur că mai bine mai târziu, decât niciodată.
Uneori, aş vrea să mă asculte cineva cântânt. Mă calmează fooarte repede muzica şi momentele în care fredonez. Vreau să muncesc moderat şi să călătoresc mult.

NU ÎMI PLACE: Să lenevesc. Ori citesc o carte, învăţ pentru facultate, desenez (Mandalaaaa <3) sau privesc un film. Muzică ascult mai tot timpul.

MĂ TEM DE: Prostie. Chiar dacă suntem înconjuraţi de aceasta, eu nu vreau să măresc cercul şi să rămân la acest nivel. Vreau să excelez pe toate planurile, să devin o femeie sigură pe ea, pe propriile picioare, gata de acţiune şi de distracţie.
Fotografie-0017-6
ÎMI PLACE SĂ: Râd. Dansez. Desenez. Citesc. Cânt. Plimb.
Să mă joc cu cei mici (maxim 3-4 ani). Să îl drăgălesc pe iubitul meu. Să o tachinez pe sora mea (chiar dacă sunt mai mică decât ea la înălţime). Să fac poze. Să mi se facă poze. Să glumesc. Să mă îmbrac numai în negru! Hihihiiii.

NU SUNT: imatură. Oi avea faţă de copil, dar nu am rămas aşa. Sunt realistă că viaţa şi responsabilităţile mă aleargă.

IUBESC: Revin la pagina aceasta. Scuze pentru repetiţie. Dar se ştie că aceasta este mama învăţăturii.

CÂNT: Orice! Cu voce tare, astfel încât să mă audă şi vecina de la parter şi să îmi mulţumească că nu o pun să asculte manele.

NICIODATĂ: Nu voi înşela pe cineva. Ori prietenă, ori iubit, ori orice om care trece prin viaţa mea. În primul rând, îmi scade respectul de sine şi mă dezintegres ca om, iar în al doilea rând, îi voi provoca acelui om o durere mult prea mare (unii nici nu merită; iar cei care merită, să trăiască aşa în continuare – eu nu mă voi coborâ la nivelul lor).

RAR: merg la shopping de hăinuţe. Aaa păi şi când merg, parcă nu aş mai ieşi din magazine. 🙂

PLÂNG: Cam din orice mă enervează foarte tare. Dacă începi să ţipi la mine, dau imediat apă la şoricei. Muiere ce sunt…

SUNT CONFUZĂ: în ceea ce priveşte existenţa mea pe acestă planetă (aici bat pariu că iubitul meu îmi va ţine morală).

AM NEVOIE DE: Multă susţinere din partea celor dragi. O singură persoană mă susţine întru-totul, şi pentru asta îi voi fi mereu recunoscătoare.

20151213_162047

AR FI TREBUIT SĂ: Pun piciorul în prag acu’ ceva timp. Urăsc să mă supun tuturor regulilor.

AŞ PUTEA SĂ: „plec de tot… Departe de tot…” Dar nu. Eu momentan rămân aici şi îmi termin facultatea.

VREAU: Vreau ca cei din jurul meu să fie mai buni. Vreau ca vorba „lume multă, oameni puţini” să nu mai fie repetată de mii de ori pe zi. Putem fi mai buni? Putem zâmbi mai des?

Mulţumesc pentru faptul că mă urmăreşti. Data viitoare să citeşti şi printre rânduri. Acolo o vei găsi pe adevărata Diana Radu.
Dar tu? Tu cine eşti de fapt?

20 de gânduri despre „Despre mine (leapşa)

Adăugă-le pe ale tale

  1. Eşti fetiţa pe care orice părinte şi-ar fi dorit-o şi femeia pe care oric epartener ar trebui să o aibă. Să trăieşti!
    Încearcă, totuşi, să reduci suprafaţa de negru din vestimentaţie, sigur îţi va fi de folos! O spun din proprie experienţă.

    Apreciază

    1. Multumesc mult pentru cuvintele exceptionale. 🙂
      Hihiii… Pe langa negru, eu mai strecor si albastru, rosu sau maron. Cu toate ca m-as da complet pe negru, momentan nu-mi permit o schimbare totala in garderoba.
      Un sfarsit de saptamana fain sa ai. :*

      Apreciază

Ia un loc şi te ascult:

Blog la WordPress.com.

SUS ↑

Poezie spontană

Fuziunea realității cu ficțiunea.

Oana the Cat

@oanathecat

Imola's blog

~locul unde gândurile mele prind viaţă~

Pe urmele vantului...

Blogul meu de calatorii. Povești din excursii, recomandări de locații, și tot ce-mi mai trece prin cap să împărtășesc cu prietenii pe care îi știu și pe care nu-i știu (încă)

Soft Coeur

Do everything with a good heart

Mihaela Roxana...

Viziune. Atitudine. Sarcasm.

JURNAL BIZAR

Un blog folositor! (cărți, gym, filme, seriale, frumusete, animale de companie, produse)

