Vânătoare de culori


Această prezentare necesită JavaScript.

 

Am avut şi eu noroc de o dimineaţa călduroasă, fără lacrimi şi fără plictiseală.
Câţiva paşi colo, câţiva dincolo, 2-3 poze şi hopa dorinţa de plimbare.
Un bucheţel de lalele sub o fereastră şi o bucătăreasă care zâmbeşte la mine când îi fotografiez „focul”.
Un motan supărat, fiindcă l-am pâsăit şi l-am deranjat din dulcele somn. Ce e drept, dacă îl luam la alintat, sărea la bătaie. Era oare după o noapte de beţie?
Deoarece azi noapte a plouat, don’şorii melci au ieşit la promenadă. În anumite locuri, spuneai că e invazie. L-am admirat enorm pe un bătrânel care s-a aplecat pentru a lua un melcuşor (care era de fapt ditamai melcul dolofan) şi a-l pune la loc sigur.
Căţei, pisici şi al naibii de multă lume. S-a spart vreo conductă? Pe lângă faptul că vine vara şi e foarte frumos afară… Se plimbă cumva câinii cu covrigi calzi în cozi? Căci dacă este aşa, mă alătur lumii cu mare drag. 🙂
Dar eu totuşi, prefer să rămân la căldurica proprie, să mai ascult puţină muzică şi să citesc. Căci am nevoie de odihnă.

2 gânduri despre „Vânătoare de culori

Adăugă-le pe ale tale

Ia un loc şi te ascult:

Blog la WordPress.com.

SUS ↑

LA ETAJ

We collect gazes, we collect souls. Now we have yours as well.

Poezie spontană

Fuziunea realității cu ficțiunea.

Poteci Însorite

munte, excursii, drumetii montane, stiri montane, ture mtb, sfaturi utile

Lupii Daciei

Blog pentru unitate nationala DACICA !

Oana the Cat

@oanathecat

Imola's blog

~locul unde gândurile mele prind viaţă~

Pe urmele vantului...

Blogul meu de calatorii. Povești din excursii, recomandări de locații, și tot ce-mi mai trece prin cap să împărtășesc cu prietenii pe care îi știu și pe care nu-i știu (încă)

Soft Coeur

Do everything with a good heart

Mihaela Roxana...

Viziune. Atitudine. Sarcasm.

JURNAL BIZAR

Un blog folositor! (cărți, gym, filme, seriale, frumusete, animale de companie, produse)

