Draga mea colegă cu botul pe sus


Scuze. Surla pe sus.
Îmi eşti dragă, precum ceapa călită. Debordezi de bucurie când mă vezi şi parcă parcă ai dori să te îmbrăţişez – adică, să te ametesc puţin cu ale mele degeţele dibace pe corpul inamicului.
Te-am admirat de când te-am cunoscut. Eşti cea mai mare mincinoasă posibilă! Ai lua „MARELE PREMIU” la toate concursurile cu minciuni (ştiu, nu există aşa ceva, dar putem inventa noi, special pentru tine). Mie îmi spuneai una, altei colege alta, altui coleg altă variantă şi aşa mai departe. Te pricepi, dar nu îţi iese. Am prea multă experienţă cu oamenii ca tine. Flutură-ţi râtul prin altă parte şi sper să nimereşti gaura. Vei adora bogăţia acelei „găurici”.
Tu, fata aceea de treabă, care încearcă să comunice cu toată lumea, nu vrei să ne încânţi cu nişte vocalize? Sau se vor sparge geamurile şi de ruşine vei pleca în Germania mâncând pământul?
Tu, acea domnişoară care tocmai şi-a lăsat unghiile lungi, nu ai vrea să îţi faci puţină curăţenie prin podoaba capilară? Mie una, mi se face silă numai când mă uit. E greu, ştiu… În anumite cartiere din Galaţi se dă apă cu ţârăita de ceva timp.
Tu, la câte firme ţii contabilitatea şi cât îţi scoţi pe oră? Şi de curiozitate: care sunt adresele firmelor? Asta aşa, poate îmi găsesc şi eu un job part-time.
Tu faci, tu dregi, tu le ştii pe toate. Dar cât de mulţumită eşti de tine?
Ba că vrei să mori, că nu ai nici un rost pe această planetă, ba că eşti cea mai bună şi ai mari idei pe care doreşti să le pui în aplicare. Dar rezultatele vor apărea vreodată (în ambele cazuri)?
Dar nu vrei să ne faci o favoare? Mai taci din gură căci poluezi fonic. Nu vorbeşti despre nimic legat de specialitate, muzică bună sau vreo carte citită (alea pe care nici măcar nu te gândeşti să le citeşti). „Bla bla bla… Am fost şi mi-am cumpărat. Bla bla blaaa… G* a zis asta şi a băut asta şi s-a scărpinat în urechea stângă la ora 19:34. Bla bla blaaa… şi mi-am cumpărat 2 fonduri de ten şi ultimul răcnet de ruj şi o nouă apă micelară.”

G* – iubiţelul care o cam întreţine (mămica iubiţelului o întreţine de fapt)

Şi uite aşa, mimoza noastră spune că este ţinută în puf, că munceşte în nu ştiu câte locuri, că jumătate din haine şi le-a cumpărat din H&M sau New Yorker, că face sală (cred că frecventează mai mult sala de mese), că se pricepe la make up, că că căăăă… Baliverne.
Sunt plictisită, sătulă şi nu îmi mai pasă nici cât negru sub unghie de acest gen de oameni.
Hai salut şi la mai mare…
Raţa are 3 picioare!

18 gânduri despre „Draga mea colegă cu botul pe sus

Adăugă-le pe ale tale

Ia un loc şi te ascult:

Blog la WordPress.com.

SUS ↑

Poezie spontană

Fuziunea realității cu ficțiunea.

Oana the Cat

@oanathecat

Imola's blog

~locul unde gândurile mele prind viaţă~

Pe urmele vantului...

Blogul meu de calatorii. Povești din excursii, recomandări de locații, și tot ce-mi mai trece prin cap să împărtășesc cu prietenii pe care îi știu și pe care nu-i știu (încă)

Soft Coeur

Do everything with a good heart

Mihaela Roxana...

Viziune. Atitudine. Sarcasm.

JURNAL BIZAR

Un blog folositor! (cărți, gym, filme, seriale, frumusete, animale de companie, produse)

