Ce „icrele meu pané” să fac?


De ceva timp încoace, trec printr-o schimbare (să spunem) radicală!
Îmi pasă de hainele pe care le pun pe mine, mă machiez mai puţin şi am grijă ce mănânc. Dar cele mai importante sunt modul de gândire şi comportamentul.Nu mă ascund după degeţel şi spun absolut tot verde-n faţă.


„Adevărul doare, dar tre’ să fii tare,
Pentru că speranţă e ultima care moare.”


Că insult sau nu, „vărs” tot. Nu mai suport să fiu drăguţă cu toţi, să zâmbesc tâmp şi să înghit toate figurile colegilor (în special). Nu mai suport toanele îndelungate şi modurile bădărăneşti ale unora de a-şi vărsa nervii pe mine. Ori intră-n horă şi se comportă precum creaturile civilizate, ori abandonează oraşul şi se mută în junglă.
Nesimţirea este mare, iar eu nu o pot tolera. Nu se spune că dacă îl respecţi pe cel de lângă tine înseamnă, în primul rând că te respecţi pe tine?! Nu? Nu? Hm…această vorbă din păcate, se pliază pe foarte puţini oameni.


„Oameni, puiule… Oameni… De aceştia trebuie să te fereşti…”


Societatea este într-o continuă schimbare şi din păcate, trebuie să o urmez. Acesta este mersul firii şi dacă vreau să evoluez, merg şi după „turmă”. Dar mare grijă după care „turmă”. E complicat şi de asemenea, îmi complic şi eu drumul vieţii. Busola nu îmi mai arată pucntele cardinale corect, soarele aleargă pe cer şi nu mai ştiu în ce moment al zilei ne aflăm, iar păsările „cântă” de zor. E o zarvă totală, în această junglă umană, unde oamenii în loc de flori îţi oferă un cuţit.
Insipizi.
Incolori.
Inodori.

Umanitate„, unde eşti?

5 gânduri despre „Ce „icrele meu pané” să fac?

Adăugă-le pe ale tale

  1. Intr-un fel sau altul, cu totii ne lasam condusi de spiritul gregar, dar, din fericire, turma asta are si oi diferite, negre, cum le-ar zice unii. Ei bine, la un moment dat, alea fac diferenta si scot turma din necaz. O sa faci alegerea potrivita. De unde stiu? Pai deja ai inceput sa-ti pui intrebari… 🙂

    Apreciază

    1. Săru’mânaaaaa :3
      Şi am început să îmi pun întrebări cu puţin caracter psihologic. Îi dau gata pe mulţi din jurul meu.
      Şi cu toate acestea, eu nu vreau să fac parte din turmă. Şi de scos pe alţii, am încercat dar nu am reuşit. Şi parcă nu aş mai încerca…

      Apreciat de 1 persoană

  2. Bine ai zis ca trebuie avut grija dupa care „turma” alegem sa mergem! Iar daca alegi sa fii in afara turmei…. e tare greu, caci romanii au talentul sa-i traga repede pe cei „rataciti” si sa-i aduca „in randul lumii”.
    Mult succes in „lupta” de zi cu zi, draga Diana! 🙂

    Apreciază

Ia un loc şi te ascult:

Blog la WordPress.com.

SUS ↑

Poezie spontană

Fuziunea realității cu ficțiunea.

Oana the Cat

@oanathecat

Imola's blog

~locul unde gândurile mele prind viaţă~

Pe urmele vantului...

Blogul meu de calatorii. Povești din excursii, recomandări de locații, și tot ce-mi mai trece prin cap să împărtășesc cu prietenii pe care îi știu și pe care nu-i știu (încă)

Soft Coeur

Do everything with a good heart

Mihaela Roxana...

Viziune. Atitudine. Sarcasm.

JURNAL BIZAR

Un blog folositor! (cărți, gym, filme, seriale, frumusete, animale de companie, produse)

