Loc rezervat! Ocoliţi.


Orice licean are tupeu de când îi creşte primul floc pe moacă.
Orice licean are tupeu din momentul în care îl racolează partidul şi se crede mare conducător.
Orice licean are tupeu din momentul în care intră la facultate şi se crede cel mai mare ca vârstă, negândindu-se că sunt alţii cu mult mai mulţi ani decât el care au mult mai mult creier.
Eiii… de aceea îmi urăsc eu 60% dintre „colegi”. Pentru că fac parte din aceste puţine categorii enumerate.
Hopa partidul, hopa pupincurismul! Hai să ridicăm proştii-n slăvi, iar pe deştepţi să îi târâm în noroi. Şi când s-o întoarce roata… Ahhhh! 666 what’s uuuup! 🙂
Ştiţi şi voi ce înseamnă „coleg”. Mulţi îl deţineţi în vocabular şi jonglaţi cu el în multe moduri superbe. Dar eu ce să zic… Parcă l-aş elimina din al meu vocabular până mă voi angaja. Ce să mai spun de „lucrul în echipă” şi „cooperare”.
Mulţi  merg pe premisa: ori te hlizeşti toată ziua cu noi şi te plângi că nu ai avut timp să te machiezi la 7 dimineaţa, ori eşti „târât” prin gurile tuturor tutuniştilor şi mâncat de dos până la ultima bucăţică.
Dar helloooo! Al meu creşte mereu! Aşa că, dragilor, vă urez spor la înfulecat.
E mai frumos să îmi văd de treabă decât să stau la bârfă şi să beau cafele prin pub-uri toată ziua.

6 gânduri despre „Loc rezervat! Ocoliţi.

Adăugă-le pe ale tale

Ia un loc şi te ascult:

Blog la WordPress.com.

SUS ↑

LA ETAJ

We collect gazes, we collect souls. Now we have yours as well.

Poezie spontană

Fuziunea realității cu ficțiunea.

Poteci Însorite

munte, excursii, drumetii montane, stiri montane, ture mtb, sfaturi utile

Lupii Daciei

Blog pentru unitate nationala DACICA !

Oana the Cat

@oanathecat

Imola's blog

~locul unde gândurile mele prind viaţă~

Pe urmele vantului...

Blogul meu de calatorii. Povești din excursii, recomandări de locații, și tot ce-mi mai trece prin cap să împărtășesc cu prietenii pe care îi știu și pe care nu-i știu (încă)

Soft Coeur

Do everything with a good heart

Mihaela Roxana...

Viziune. Atitudine. Sarcasm.

JURNAL BIZAR

Un blog folositor! (cărți, gym, filme, seriale, frumusete, animale de companie, produse)

