E acel…


… „Te iubesc”.

Uneori spus cu jumătate de gură. Alteori, din toată inima şi cu tot dorul colectat de pe toată plantea. Dar azi, acum, este şi a fost spus cu tot corpul şi tot sufletul meu. A fost acea speranţă care atârnă de un fir de praf şi de o zi distanţă până la revedere. Acel „te iubesc” spus ca la 14-15 ani, când toată lumea se învârte în jurul partenerului şi când efectiv stai toată ziua şi te gândeşti la el.

Dar este şi acel „ai grijă de tine”, „ai mâncat?” sau „te rog eu să mai dormi”. Acea nelinişte sufletească care mă cuprinde când ştiu că este într-un alt oraş, unul mare, în care (la naiba) se poate pierde (cât de cât), când este şi distrat dar şi mort de oboseală.

Este acel sentiment de vinovăţie căci nu sunt cu el. Singurel, prin acea turmă de oi. Poate simt nevoia să îl ţin strâns în braţe şi să mă sărute pe frunte. Poate simt nevoia să îl gâdil şi să îl alint.

Este acel moment în care lacrimile curg şiroaie şi simt că această persoană m-a ajutat foooarte mult să mă dezvolt ca om. Pot comunica mai uşor, îmi pot spune părerile indiferent dacă adevărul doare sau nu şi mă pot uita în oglindă, spunând că sunt mulţumită de ceea ce văd.


E acel moment în care m-aş teleporta chiar în braţele lui.

8 gânduri despre „E acel…

Adăugă-le pe ale tale

    1. E frumoasă… la naiba. Dar parcă aş da timpul pe după-amiaza de mâine. E acel nenorocit de sentiment care nu te lasă să faci nimic productiv din cauza dorului. Dar dacă aş face ceva productiv, ar trece mai repede, nu?
      Merci pentru înţelegere. 🙂

      Apreciat de 1 persoană

Ia un loc şi te ascult:

Blog la WordPress.com.

SUS ↑

Poezie spontană

Fuziunea realității cu ficțiunea.

Oana the Cat

@oanathecat

Imola's blog

~locul unde gândurile mele prind viaţă~

Pe urmele vantului...

Blogul meu de calatorii. Povești din excursii, recomandări de locații, și tot ce-mi mai trece prin cap să împărtășesc cu prietenii pe care îi știu și pe care nu-i știu (încă)

Soft Coeur

Do everything with a good heart

Mihaela Roxana...

Viziune. Atitudine. Sarcasm.

JURNAL BIZAR

Un blog folositor! (cărți, gym, filme, seriale, frumusete, animale de companie, produse)

