Eu nu renunţ!


(…)  La ciocolată!
Clar. La ciocolată nu voi renunţa niciodată. Hmm… Ba da: dacă aş da-o-n diabet (sper să nu).
Sau la îngheţata la dozator. O minunăţie! Raiul pe pământ! Îmi face ziua mai bună!
Dar nici la covrigeii cu telemea.
Stai că mai am o idee! Pufuleţii! Respectiv pufuleţii Gusto. Cei simpli. Aşa zisa „mămăligă” nici nu îngraşă, nici nu te omoară. Şi mai ţin şi de foame.
Nu renunţ nici la cornurile Magic (alea cu ambalaj albastruuuu).


Eu salivez. Tu?


Şi stagnând tot pe această ramură, acum mi-au venit în cap celebrele „poale-n brâu” – moldovenii ştiu despre ce vorbesc. Ahh. Şi ce bune ar fi acum… Brânză dulce, aluat pufos şi zahăr pudră pe deasupra.
Să nu uităm de faguri şi nuci. Cu ciocolată la mijloc, merge perfect.

Dar acum gata. Tac. Nu mai vorbesc despre mâncare (nici măcar nu am vorbit mult despre dânsa).
Eu nu renunţ nici la facultate, nici la viaţa socială şi nici la prietenul meu.
Nu renunţ nici la blog şi nici la muzică. Fără muzică, mor aici. Pic lată şi nu mă mai ridic din pat până nu aud o melodie pe care o ador. Nici cu macaraua nu mă ridici. Şi nu glumesc.


Tu la ce nu renunţi? 

26 de gânduri despre „Eu nu renunţ!

Adăugă-le pe ale tale

  1. Doamne, ce intrebare grea 😀 Nu pot sa renunt la nimic, acum imi dau seama . Nici daca m-ai omori n-as renunta la muzica – de la Voltaj, la Pasarea Colibri trecand prin Europe sau Phoenix sau …aoleu ce multi sunt 🙂 – n-as putea renunta nici in ruptul capului la caini – sunt cei care stiu sigur ca nu ma vor parasi niciodata – n-as putea renunta in vecii vecilor la Pepsi – am baut vagoane intregi…Si mai am , dar deja daca mai scriu iti iau locul de autor pe blog 😀

    Cand zici ca faci placintele alea ? 😀 Ca poate, aleator si-ntamplator ma nimeresc si eu pe-acolo 😀

    Apreciază

    1. Uite că la Pepsi nu m-am gândit. Dar la dânsul aş cam renunţa. Mai bine dorm două zile decât să mai beau o sticlă de 2,5 litri.
      Păi ia vezi cum faci să nimereşti prin zonă. Le pot face oricând. Chef de stat la cratiţă să am. 😀

      Apreciază

Ia un loc şi te ascult:

Blog la WordPress.com.

SUS ↑

LA ETAJ

We collect gazes, we collect souls. Now we have yours as well.

Poezie spontană

Fuziunea realității cu ficțiunea.

Poteci Însorite

munte, excursii, drumetii montane, stiri montane, ture mtb, sfaturi utile

Lupii Daciei

Blog pentru unitate nationala DACICA !

Oana the Cat

@oanathecat

Imola's blog

~locul unde gândurile mele prind viaţă~

Pe urmele vantului...

Blogul meu de calatorii. Povești din excursii, recomandări de locații, și tot ce-mi mai trece prin cap să împărtășesc cu prietenii pe care îi știu și pe care nu-i știu (încă)

Soft Coeur

Do everything with a good heart

Mihaela Roxana...

Viziune. Atitudine. Sarcasm.

JURNAL BIZAR

Un blog folositor! (cărți, gym, filme, seriale, frumusete, animale de companie, produse)

