Sub 0


Sunt minute în care urlu de durere. Ţip. Mimez. Mă înţeapă tot corpul şi mă furnică. Mă eclipsează Luna. Mă orbeşte. Mă sufocă. Îmi pune funia şi mă transformă. Am ochii bulbucaţi şi mâinile încleştate. Nu mă pot mişca…
Sunt minute în care aş înconjura pământul de bucurie. Nici dacă mi-ar arde tălpile nu m-aş opri. Te-aş căuta şi te-aş săruta. Te-aş sufoca.
Sunt minute în care mi-aş înfige mii de ace în plămâni şi inimă. Să aplic sadismul pe propria-mi piele. Să ţâşnească sângele prin mii de locuri. Să fiu o artă, vie care tindă să piară. Să fiu precum un glod de disco, roşu. Aprins. Dar care să nu îmi coloreze nimic.
Sunt momente în care aş lua în braţe fiecare om de pe stradă.  Să îi dau şi lui o bucăţică din starea mea de bine. Aşa …  de la 7 dimineaţa. Să îl văd zâmbind fără să întrebe de ce am făcut asta.
Sunt secunde în care îmi este dor. Un dor nebun, care îmi inundă inima. Şi aş da orice să te am aproape, acum… Să îţi pot şopti uşor că te ador. Deep. Hard. Mai mult ca perfect. Superlativ.
Sunt momente în care m-aş dezbrăca de toate secretele, chiar dacă aş face mult rău. Dar ştiu că m-aş elibera. De tot, toţi şi toate. Chiar şi de mine.
Sunt momente în care lacrimile evadează. Fără voia mea. Destule momente. Des. Profund. Din păcate…
Sunt secunde în care mi-aş da viaţa pentru puţin romantism.
Sunt momente în care un singur chip îmi îmbunătăţeşte ziua… Acel chip – tandru şi zâmbete ascunse.
Sunt secunde în care un simplu „Hei” mă face să zburd pe câmpii şi prin codrii.
Sunt mii de râuri şi pârâuri în care m-aş scălda precum ielele.
Sunt momente în care te-aş vrea. Cu totul. Pentru totdeuna. Să fiu doar a ta şi cu inima.

9 gânduri despre „Sub 0

Adăugă-le pe ale tale

Ia un loc şi te ascult:

Blog la WordPress.com.

SUS ↑

LA ETAJ

We collect gazes, we collect souls. Now we have yours as well.

Poezie spontană

Fuziunea realității cu ficțiunea.

Poteci Însorite

munte, excursii, drumetii montane, stiri montane, ture mtb, sfaturi utile

Lupii Daciei

Blog pentru unitate nationala DACICA !

Oana the Cat

@oanathecat

Imola's blog

~locul unde gândurile mele prind viaţă~

Pe urmele vantului...

Blogul meu de calatorii. Povești din excursii, recomandări de locații, și tot ce-mi mai trece prin cap să împărtășesc cu prietenii pe care îi știu și pe care nu-i știu (încă)

Soft Coeur

Do everything with a good heart

Mihaela Roxana...

Viziune. Atitudine. Sarcasm.

JURNAL BIZAR

Un blog folositor! (cărți, gym, filme, seriale, frumusete, animale de companie, produse)

