Balsam pentru suflet


29.04.2015 – 29.04.2017
29.04.2017 – infinit


2 ani de A.C.S.
2 ani plini de zâmbete, de plânsete şi de nervişori…
2 ani plini de ‘te iubesc’ şi ‘te urăsc’. Sau ‘dispari’…
2 ani de chin, de încurajări, de dorinţă.
2 ani în care am învăţat ce înseamnă să iubeşti, să ajuţi necontenit, să îţi doreşti acea persoană mereu lângă tine.
2 ani în care de nenumărate ori îmi venea să îmi bag picioarele. Fiind efectiv sătulă să ofer la infinit şi să nu fiu preţuită, eram extenuată… Ceream îndurare şi primeam palme.
2 ani în care mi s-au dat şi am dat şanse. Am profit sau nu, el să spună.
2 ani în care am devenit rumegătoare de energie. Ba certuri, ba prea mult alintat şi cocoloşit. Ai grijă ce faci. Îmbracă-te bine. Lasă băutura. Pune mâna şi lucrează la licenţă. Şi totul pentru că îl iubesc. :3
2 ani peste care nu am trecut precum gâsca prin apă. Am deschis bine ochii, am analizat şi am realizat că el este tot ce am mai scump.
2 ani în care ne-am fost alături la bine şi la greu.
2 ani în care ne-am susţinut în viaţa de zi cu zi. Facultate, psihic, realizări minime, concertele lui…
2 ani în care m-am schimbat. Şi maturizare. M-a învăţat de nenumărate ori că lumea poate spune orice doreşte şi că eu nu trebuie să iau acele cuvinte în calcul. M-a învăţat cum să îmi aleg prietenii. M-a învăţat că mă iubeşte.
2 ani plini de pisicuţeee şi de mieunat. Şi alintat.
2 ani de încredere.
2 ani dulci, săraţi, condimentaţi şi săraţi.
2 ani perverşi şi cuminţi.
2 ani în care am învăţat că viaţa se rezumă la a zâmbi şi a da naibii tot ce mă deranjează.
2 ani în care am învăţat să spun „te iubesc” din priviri.
2 ani … DE NEDESCRIS.

Ia un loc şi te ascult:

Blog la WordPress.com.

SUS ↑

LA ETAJ

We collect gazes, we collect souls. Now we have yours as well.

Poezie spontană

Fuziunea realității cu ficțiunea.

Poteci Însorite

munte, excursii, drumetii montane, stiri montane, ture mtb, sfaturi utile

Lupii Daciei

Blog pentru unitate nationala DACICA !

Oana the Cat

@oanathecat

Imola's blog

~locul unde gândurile mele prind viaţă~

Pe urmele vantului...

Blogul meu de calatorii. Povești din excursii, recomandări de locații, și tot ce-mi mai trece prin cap să împărtășesc cu prietenii pe care îi știu și pe care nu-i știu (încă)

Soft Coeur

Do everything with a good heart

Mihaela Roxana...

Viziune. Atitudine. Sarcasm.

JURNAL BIZAR

Un blog folositor! (cărți, gym, filme, seriale, frumusete, animale de companie, produse)

