Cuvinte peste cuvinte


Mă felicitasei cândva. Spusesei prin intermediul unui ecran „Felicitări. Ai scris prima pagină şi 15 minute din a 2-a. Cartea asta cu 375 de pagini va fi un bestseller.” Iar eu, ioooi. Doar cuvinte. Când oamenii nu te mai întreabă de bine, rămân doar cuvinte pe o foaie, albă, murdară peste ani, îngălbenită de trecerea timpului.
Un cumult de informaţii pe care le vei uita. Şi vei uita şi cine vrea să îţi fie alături, indiferent de poziţie. Dar asemenea. Cuvinte şi idei în vânt. Debitez prostii şi îmi recreez vise.
Acele 15 minute au trecut. Au trecut mii de minute. Stări. Râsete. Ştii? Mi-am promis că voi zâmbi. Şi am motive. Şi voi avea. Dar adu-ţi aminte că ţi-am repetat că îţi voi fi alături mereu, din umbră: prin telepatie. Voi fi mereu la locul oportun în cazul în care vei avea nevoie. Why not? Mă declar prietenă….Dacă mi se doreşte acest statut.
Bestseller… Eu sunt Diana. Mii de volume. Miliarde de cuvinte. Ştii, nu? Cred că ai avut ‘norocul’ de a cunoaşte mai multe Diane. 3 în 1? 4 în 1? Maybe…
Unele capitole sunt scurte. De o pagină. De o zi. Altele, sunt săptămâni întregi. Cuvinte scrise pe asfalt şi pe bănci. Morman de priviri. Cuvinte scrijelite cu tact, pasiune şi lacrimi.
Cuvinte care provin dintr-un cadavru ambulant. Urât spus, nu? Dar asta sunt. Asta mă consider.
Cuvinte peste cuvinte. Un tot unitar convins că …. voi fi un bestseller.

Ia un loc şi te ascult:

Blog la WordPress.com.

SUS ↑

Poezie spontană

Fuziunea realității cu ficțiunea.

Lupii Daciei

Blog pentru unitate nationala DACICA !

Oana the Cat

@oanathecat

Imola's blog

~locul unde gândurile mele prind viaţă~

Pe urmele vantului...

Blogul meu de calatorii. Povești din excursii, recomandări de locații, și tot ce-mi mai trece prin cap să împărtășesc cu prietenii pe care îi știu și pe care nu-i știu (încă)

Soft Coeur

Do everything with a good heart

Mihaela Roxana...

Viziune. Atitudine. Sarcasm.

JURNAL BIZAR

Un blog folositor! (cărți, gym, filme, seriale, frumusete, animale de companie, produse)

